Gjest medlem-105082 Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 (endret) Jeg har en epost knapp på mitt tastatur, og før jeg installerte Opera, så åpnet jeg Windows Mail når jeg trykket på den knappen. Nå har Opera - uten å spørre meg - satt den knappen til å åpne Opera mail. Hvordan i all verden kan jeg få den til å gå tilbake til den vanlige instillingen? Er ikke noe interessert i Opera mail. Endret 9. mai 2008 av medlem-105082 Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Har det samme problemet. Når jeg trykker på en mailto-link, åpner Thunderbird som vanlig, men om jeg bruker knappen på tastaturet, åpner Opera sin egen mailklient.... Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 10. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2008 Det fikses vel i programmmet for tastaturet. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 eller at den aktuelle epostklienten igjen må sette seg selv som standardapplikasjon. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 (endret) Finnes det en ie tab til opera? Har prøvd å søke litt men fant bare noe jeg ikke fikk til Endret 10. mai 2008 av JFM Lenke til kommentar
jeg_lyver_mye Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Finnes det en ie tab til opera? Har prøvd å søke litt men fant bare noe jeg ikke fikk til http://operawatch.com/news/2007/07/tip-ope...from-opera.html Noe sånt kanskje? Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Finnes det en ie tab til opera? Har prøvd å søke litt men fant bare noe jeg ikke fikk til Om du installerer Opera 9.5 (beta) kan du høyreklikke, slik som illustrasjonen viser. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Men Opera 9.5 er vel ikke kommet i en stabil verson? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Nei, det har den ikkje, som qualbeen skreiv i parentesen er den i beta. Det er uansett same greia som knappane nevoscript linka til. Lenke til kommentar
magu2og90 Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Har problemer med å høre lyd med opera, det kommer bare lyd en gang iblant. På Youtubefilmer er det så å si aldri lyd for med :S Lenke til kommentar
JFM Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Jeg har en personlig verktøylinje i Opera. Der har jeg satt snarveier til noen av de sidene jeg bruker mest. Men når jeg trykker på dem, åpnes sida i eksisterende fane. Finnes det en instilling som gjør at snarveiene åpnes i ny fane? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Verktøy --> Innstillingar --> Avansert --> Faner. Fjern haka frå boksen der det står «Bruk om att gjeldande fane». Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 11. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2008 (endret) Opera Mini 4.1 kommer denne uken Ability to search for text within a webpage URL suggestions based on bookmarks and browsing history Ability to download files directly to the phone (only on phones with JSR-75 support) Ability to save webpages for offline use (only on phones with JSR-75 support) Endret 11. mai 2008 av Ståle Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Verktøy --> Innstillingar --> Avansert --> Faner. Fjern haka frå boksen der det står «Bruk om att gjeldande fane». Eller du kan trykke på hjulet, dersom musen din har rullehjul mellom knappene. Lenke til kommentar
jeg_lyver_mye Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Eller du kan trykke på hjulet, dersom musen din har rullehjul mellom knappene. Ja, det er en drøm å surfe når du lærer deg å bruke den hele tiden . Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Eg tenkte faktisk ikkje på den i det heile, sjølv om eg bruker den heile tida ... Men ein treng ikkje nødvendigvis eit hjul, det er berre å halde inne ctrl og shift for å opne i bakgrunnsfane, eller berre shift for å opne i ein ny fane, når ein klikker på linkar. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 jeg gleder meg til opera mini 4,1 kommer. jeg har prøvd betaen, og jeg synes den fungerer mye mer behagelig enn opera mini 4. spessiellt støtten for sertifikater synes jeg er positivt, så jeg slipper å tillate opera mini tilgang til internett flere enn første gangen jeg bruker den. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Verktøy --> Innstillingar --> Avansert --> Faner. Fjern haka frå boksen der det står «Bruk om att gjeldande fane». Verktøy --> Innstillingar --> Avansert --> Faner. Fjern haka frå boksen der det står «Bruk om att gjeldande fane». Eller du kan trykke på hjulet, dersom musen din har rullehjul mellom knappene. Og hvis ingen av disse to virker? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå