Gå til innhold

Den store Opera-tråden

Ståle

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-105082

Jeg har en epost knapp på mitt tastatur, og før jeg installerte Opera, så åpnet jeg Windows Mail når jeg trykket på den knappen. Nå har Opera - uten å spørre meg - satt den knappen til å åpne Opera mail. Hvordan i all verden kan jeg få den til å gå tilbake til den vanlige instillingen? Er ikke noe interessert i Opera mail.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har en personlig verktøylinje i Opera. Der har jeg satt snarveier til noen av de sidene jeg bruker mest. Men når jeg trykker på dem, åpnes sida i eksisterende fane. Finnes det en instilling som gjør at snarveiene åpnes i ny fane?

post-96937-1210502701_thumb.jpg

Lenke til kommentar

jeg gleder meg til opera mini 4,1 kommer. jeg har prøvd betaen, og jeg synes den fungerer mye mer behagelig enn opera mini 4.

spessiellt støtten for sertifikater synes jeg er positivt, så jeg slipper å tillate opera mini tilgang til internett flere enn første gangen jeg bruker den.

Lenke til kommentar
Verktøy --> Innstillingar --> Avansert --> Faner. Fjern haka frå boksen der det står «Bruk om att gjeldande fane».

Verktøy --> Innstillingar --> Avansert --> Faner. Fjern haka frå boksen der det står «Bruk om att gjeldande fane».

Eller du kan trykke på hjulet, dersom musen din har rullehjul mellom knappene.

Og hvis ingen av disse to virker?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...