Programvare Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Er det noen som vet hvordan man få "tryllestav" til å virke med Hotmail? Funker absolutt ikke. Står bare at passordet er feil selv om jeg er helt sikker på at det riktig. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 det problemet har jeg opplevd selv uten å bruke tryllestav. hotmail som er dårlig... Lenke til kommentar
jH- Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Dette gjelder kun dere som sitter med nyeste beta/alfa av Opera 9.5: Fungerer denne flotte siden: http://en.oreilly.com/ubuntu2008/public/content/home ? Funker fint her. Lenke til kommentar
jeg_lyver_mye Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Finnes det noe hurtigtast for å slette cookie på en bestemt side? Lenke til kommentar
jH- Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Klarer folk og åpne denne siden i Beta-Opera? Nekter å loade seg her. (Ser at det er hauger med Javascrip-feilmeldinger i loggen.) Lenke til kommentar
BorN Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Er det noen som vet hvordan man få "tryllestav" til å virke med Hotmail? Funker absolutt ikke. Står bare at passordet er feil selv om jeg er helt sikker på at det riktig. Dette har jeg også opplevd før, men det var lenge siden, tilbake til tida da jeg ikke visste bedre enn å bruke Internet Explorer. Innloggingsproblemet oppsto da jeg skulle følge en link som krevde innlogging (til MSN-nettverket). Husker at jeg logga meg inn på MSN Messenger først, for deretter å trykke på linken. Da var jeg allerede logget inn, og kom direkte til siden. Kan altså bekrefte at ditt problem sannsynligvis skyldes feil i Hotmail, ikke i nettleseren. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 (endret) Det er sidene som ikke sender "gi en vil du huske passordet melding til brukeren" melding til nettleseren. I Firefox kan dette løses på flere måter, men jeg vil tippe at Opera også støtter den enkleste som er å skrive brukernavn og passord, lime inn følgende javascript snutt i adresselinja, trykke enter også logge inn. java script:(function(){var%20ca,cea,cs,df,dfe,i,j,x,y;function%20n(i,what){return%20i+"%20"+what+((i==1)?"":"s")}ca=cea=cs=0;df=document.forms;for(i=0;i<df.length;++i){x=df[i];dfe=x.elements;if(x.onsubmit){x.onsubmit="";++cs;}if(x.attributes["autocomplete"]){x.attributes["autocomplete"].value="on";++ca;}for(j=0;j<dfe.length;++j){y=dfe[j];if(y.attributes["autocomplete"]){y.attributes["autocomplete"].value="on";++cea;}}}alert("Removed%20autocomplete=off%20from%20"+n(ca,"form")+"%20and%20from%20"+n(cea,"form%20element")+",%20and%20removed%20onsubmit%20from%20"+n(cs,"form")+".%20After%20you%20type%20your%20password%20and%20submit%20the%20form,%20the%20browser%20will%20offer%20to%20remember%20your%20password.")})(); edit: la koden i spoiler, da den går veldig langt ut på siden. Endret 8. mai 2008 av hernil Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 8. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2008 http://dev.opera.com/articles/view/introdu...pera-dragonfly/ Hvordan bruke Opera Dragonfly Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Wow, vi har ostehøvelen, bindersen og Opera Et stort land må jeg si Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 8. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2008 Nei, vi har vel egentlig ikke bindersen. Johan Vaaler, født i Aurskog 15. mars 1866, død i Kristiania i 1910, er feilaktig blitt tilskrevet æren for å ha oppfunnet bindersen. Han søkte patent på en lignende papirklemme i Tyskland i 1899 og fikk det innvilget i 1901.[5] Samme år fikk han også patent i USA.[6] Det var neppe kjent for Vaaler og norske forbrukere at en mer brukbar binders allerede var utviklet og markedsført i utlandet under varemerket «Gem». Vaalers klemme var mindre funksjonell på grunn av at den siste runden på ståltråden manglet, og den kom derfor aldri i produksjon. I ettertid har nordmenn skapt en nasjonal myte om bindersen som en norsk oppfinnelse, og myten har også funnet veien til internasjonal litteratur. http://no.wikipedia.org/wiki/Binders#Norsk_bindershistorie Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Neei! Hele livet mitt er basert på en løgn Neida, men det var da synd.. Nå kan jeg bare komme på to fantastiske ting Norge har funnet opp. Lenke til kommentar
jeg_lyver_mye Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Har vi ikke janteloven? Lenke til kommentar
BorN Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 (endret) Om ikke bindersen, så er vi i alle fall ekstremt gode til å prate off-topic. Endret 8. mai 2008 av BorN Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 http://dev.opera.com/articles/view/introdu...pera-dragonfly/Hvordan bruke Opera Dragonfly Som det står på dragonfly sine egne nettsider: Verktøy -> Avansert -> Utviklerverktøy Spiller forøvrig ingen rolle hvilken versjon av 9.5beta2-releasene du har, mao kan man fortsatt installere nyeste alpha fra desktop team, siden dragonfly er bakt inn i de releasene. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 9. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2008 PGO Optimisert build av Alpha Lenke til kommentar
m99 Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Den virker iallfall en god del kjappere enn de foregående versjonene, godt jobbet ;-) Lenke til kommentar
m99 Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Noe i nærheten av en litt grundig test har jeg ikke gjort, har bare surfet litt rundt omkring i kveld, så og i det hele tatt kalle det en test blir feil. Resultatet er uansett svært oppløftende, Opera virker mye kjappere nå, hadde de nå bare kunne snekret sammen en versjon uten alt det "dilldallet" som er der nå så hadde det virkelig begynt å ligne på noe stort (les: smått) ;-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå