Gå til innhold

Den store Opera-tråden

Ståle

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ser du har kopier et innlegg fra meg R3tard. :)

Om du har problemer med å se windows media player-filmer i Opera, så kan du laste ned den fila, pakke de ut, og legge de i mappen som jeg har angitt (trykk windows-tast + r, og lim inn den mappestien som er forklart).

Følg link i min signatur for å kunne laste ned selve zip-fila. Klarer du ikke å pakke den ut kan du f.eks. installere winrar. Lykke til :)

Lenke til kommentar
Hvordan går jeg fram hvis jeg vil installere Flash i Opera (version 9.27, build 709) for Linux? :)

Sånn? Eneste artikkelen om Flash/Linux som var på supportsidene til Opera. :p

R3tard; De tre filene som var i .zip-en, skal legges i plugin-mappen til Opera, altså "X:/Programfiler/Opera/Program/Plugins/". Husk og restart Opera etter det er gjort.

Endret av jH-
Lenke til kommentar

Hmm.. Etter at jeg la inn Dragonfly-alfaen mistet jeg tilgang til mailen min.. Snufs. Jaja, får satse på at desktop-team sine releaser fikser dette. Men dumt å ikke kunne få testet dragonfly.

EDIT: Haha, bare jeg som misforstod totalt. Etter å ha lagt inn nyeste alfa-versjon av Opera, gikk jeg på "Verktøy -> avansert -> utviklerverktøy". Og dermed var alt på plass.. Dumt at det ligger en url til en eldre versjon av Opera på dragonfly-siden, men men ...

Endret av qualbeen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...