jH- Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Gleder meg til 9.5 er ferdig. Flott at de også fikser på mail-funksjonen, skal ikke se bort i fra at den kanskje vil bli tatt i bruk. Men tenkte jeg skulle prøve betaen nuh. Er det slik at den vil installere seg ved siden av en eksisterende (stabil) Opera-versjon? haha sjekk videoen i den første linken. stilig tihi Artig engelsk-aksent på fyren. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Men tenkte jeg skulle prøve betaen nuh. Er det slik at den vil installere seg ved siden av en eksisterende (stabil) Opera-versjon?Jepp, det stemmer. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 24. april 2008 Forfatter Del Skrevet 24. april 2008 Synes det er helt greit at Opera er lukket kildekode, jeg vil ikke ha en masse kloner av Opera. Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Man kan installere den i den samme mappen som opera er installert fra tidligere. Da vil den oppgradere i stedet for å installere på nytt. Virker helt greit her! Virker som om avspilling av flashfilmer går bedre, uten den evige hakkingen forrige versjon var plaget med! Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Quotes viser ikke skikkelig i Opera 9.5b2, noen som vet hva som er feil? Hvis det er en quote inni den første quoten, viser den skikkelig. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 26. april 2008 Forfatter Del Skrevet 26. april 2008 Jeg har flere blanke eposter i Mottat-"mappen" etter å ha flyttet over mail-mappen fra XP til Vista. Hvorfor går det ikke å exportere epost? =/ Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Hvordan får jeg opp overførings vinduet kjapt? Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 ctrl + j tror jeg, men jeg pleier å skifte det til ctrl + t Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Det er vel bare å trykke på Verktøy øverst, så står det ved siden av Overføringer. Eller tar jeg feil nå? Det går i hvert fall med meg. Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Quotes viser ikke skikkelig i Opera 9.5b2, noen som vet hva som er feil? Hvis det er en quote inni den første quoten, viser den skikkelig. Hm.. Forstod ikke feilen. Eller jo - du vil ha mørk linje på venstre side helt ned? Er vel bare noe css-kode som er på bærtur? Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 I Opera 9.27 viste den blå linja helt ned, også på den ytterste quote-boksen. Det gjør den ikke i Opera 9.5b2 (ikke hos meg i hvert fall), da er det bare de andre som går helt ned, kun den ytterste går ikke helt ned. Om det er en CSS-kode som er på bærtur vet jeg ikke, det viste skikkelig i Opera 9.27. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 27. april 2008 Forfatter Del Skrevet 27. april 2008 (endret) Fx3 vs Opera 9.5 - Performace test Endret 27. april 2008 av Ståle Lenke til kommentar
trettentrettisju Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Noen som vet hvordan man viser Windows Media Player filmer i Opera? Hos meg står det bare: Innholdet krever programtilleg. Det fungerer i IE og Firefox. Er det noe jeg må aktivere? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Les fyrsteposten i tråden, under FAQ nederst finn du eit svar. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg: Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's. Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. (Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.) Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Er det noen andre som har problemer med Hurtigvalg (Speed dial) i den nye betaen? Der har jeg plassert de største avisene, og "problemet" er at dagbladet.no ikke forhåndsvises. Det er ikke noe stort problem, men irriterende!! Jeg har forsøkt med og uten www, tømt cache, etc, etc... Den prøver å oppdatere seg, men siden forblir blank.... Snodig! Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 29. april 2008 Forfatter Del Skrevet 29. april 2008 Det jeg har fått et problem med, er at det ikke virker å åpne bilder med høyreklikk, eller å klikke på en link til en fil å laste den ned, men å måtte kopiere linken til Overføringer-vinduet. Ikke at det plager meg noe særlig, men er litt irriterende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå