Gå til innhold

Den store Opera-tråden


Ståle

Anbefalte innlegg

Gleder meg til 9.5 er ferdig. :wee:

Flott at de også fikser på mail-funksjonen, skal ikke se bort i fra at den kanskje vil bli tatt i bruk.

 

Men tenkte jeg skulle prøve betaen nuh. Er det slik at den vil installere seg ved siden av en eksisterende (stabil) Opera-versjon?

 

haha sjekk videoen i den første linken. stilig tihi

Artig engelsk-aksent på fyren. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I Opera 9.27 viste den blå linja helt ned, også på den ytterste quote-boksen. Det gjør den ikke i Opera 9.5b2 (ikke hos meg i hvert fall), da er det bare de andre som går helt ned, kun den ytterste går ikke helt ned.

 

Om det er en CSS-kode som er på bærtur vet jeg ikke, det viste skikkelig i Opera 9.27.

Lenke til kommentar

Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg:

 

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's.

Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. :)

 

(Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.)

Lenke til kommentar

Er det noen andre som har problemer med Hurtigvalg (Speed dial) i den nye betaen? Der har jeg plassert de største avisene, og "problemet" er at dagbladet.no ikke forhåndsvises.

Det er ikke noe stort problem, men irriterende!! :)

Jeg har forsøkt med og uten www, tømt cache, etc, etc...

Den prøver å oppdatere seg, men siden forblir blank....

 

Snodig!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...