Gå til innhold

Den store Opera-tråden


Ståle

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

:D

Såvidt jeg vet er det ingen tilhørende artikkel. Bare et bilde postet på irc som jeg ble tilsendt url på. Og slik må deles med folket!

 

Stor bokstav i web? Nei, enig. Er en typo. Godt de ikke lever av rettskriving ...

 

Eller så har jeg faktisk vært her hele tida.. Bare litt forkledd. Dumme dumme "bytte navn"-funskjonen på dette forum. Også måtte vente 6 mnd på å bytte tilbake! Wtf!:o

Lenke til kommentar

Hvilken erfaring har dere med å bruke Opera til å laste ned torrents?

 

Mistenker at det er pga. nedlasting at Opera har slått seg helt vrang i det siste. Etter at jeg slutta å laste ned har det oppført seg normalt. Kan noen i samme slengen anbefale et bra nedlastningsprogram?

:)

Lenke til kommentar
Jeg vet jo at du har vært her hele tiden, med ikke med qualbeen nicket :p

Ja, det er godt å få det tilbake igjen :D

 

Selv om det er twitter som gjelder i disse dager - noen som har testet ut den nye chatte-greia i Facebook. Jeg kan rapportere om at det fungerer helt fint om du setter Opera til å maskere seg som IE. Dumme dumme facebook-folka som prøver å pushe oss over på Mozilla eller andre.. Benytter forøvrig v. 9.27, build 709 (linux). Skal teste om det går på 9.50 når jeg kommer hjem - i så fall ser jeg ingen grunn til at de holder oss unna!

 

For folk som aldri har hørt om torrent før, men trykket på en .torrent-lenke er det faktisk veldig greit at Opera selv klarer å starte nedlastningen. Utrolig kjipt å sitte med en .torrent-fil på noen får KB om du ikke vet hva du skal gjøre med den. Men bruker ikke Opera til torrent selv, nei. Aner ikke det fører til bugs, treghet eller annet.

Lenke til kommentar

Hmm, så på noen bilder på facebook og har ikke hatt problemet før, men nå er det slik at tagsene ikke er der de skal være, de er langt til venstre som regel og du må ta over navnene for å se hvor de er. Som om den tror at bildet vises i sin originale størrelse.

 

Mens i IE og FF er det helt normalt.

Lenke til kommentar
Selv om det er twitter som gjelder i disse dager - noen som har testet ut den nye chatte-greia i Facebook. Jeg kan rapportere om at det fungerer helt fint om du setter Opera til å maskere seg som IE. Dumme dumme facebook-folka som prøver å pushe oss over på Mozilla eller andre.. Benytter forøvrig v. 9.27, build 709 (linux). Skal teste om det går på 9.50 når jeg kommer hjem - i så fall ser jeg ingen grunn til at de holder oss unna!

I går fekk eg ei feilmelding frå Facebook om at eg bruka ein nettlesar som ikkje var kompatibel med dette nye pratesystemet deira. I dag får eg ikkje noko feilmelding, og det ser ut til å fungere som det skal. Eg har ikkje gjort nokon endringar i oppsettet mitt. Eg brukar Opera 9.27, versjonssteg 8841 under Windows Vista.

 

Det er mogeleg Facebook-folket har teke til vitet og fiksa det. ;)

Lenke til kommentar

Helt rett Garegaupa, facebook-chat fungerer nå med Opera. Oppdaget selv at jeg måtte sette instillingene tilbake til "identifiser som Opera" for at det skulle virke best. Så nå er det bare å begynne å chatte på facebook - som om ikke wallen og priv.meldinger utførte akkurat den funksjonen for deg fra før :/

Lenke til kommentar

For de som ikke har slumpet innom Filter på start.no den siste dagen:

 

Sammenligning av fire nettlesere, beskrevet som fire ulike damer.

 

Det er en "bare" en blogg, ingen stor artikkel, men jeg reagererte litt på beskrivelsen av Opera:

Slim, sexy and tough, she'll be just for you if you're into that kind of women. She's really good in the bedroom, you'll enjoy her performance. She won't let you inside though, so full satisfaction is not guaranteed.

 

"She won't let you inside though, so full satisfaction is not guaranteed" - hva er dette for noe tull? :)

 

Red.: Artig var den korte men utfyllende beskrivelsen av Internet Explorer:

For most, she's the first woman they tried. She's really easy, but can get you infected.
Endret av BorN
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...