LMH Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Mykje betre på bt.no i allefall, får fortsatt eit og anna hakk, og det er ikkje like glatte bevegelsar som med Explorer til dømes, men no er det helt brukbart. Takkar for tipset! Veldig mange "piler" på bt.no i alle fall, så det ser ut til å vere ein del der som har vorte deaktivert no. Det er fortsatt rom for forbetring her, men håpar dette har fjerna dei største irritasjonsmomenta! Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Har nettopp oppdatert til versjon 12.11 Dermed ble digi.no bortimot helt uleselig. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 (endret) digi.no fungerer knirkefritt her med 12.11. Prøvd å lukke alle digi.no-faner, tømme cache og restarte? Endret 26. november 2012 av KjellV Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Prøvd, men ingen forandring. På jobb-PC er digi.no OK. Men der er det et annet problem, vindusknappene (øverst i høyre hjørne) flytter seg over på venstre side. Eller forsvinner. Det er dog ikke et nytt problem, men det er bare Opera det skjer med. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 En slektning av meg bruker Opera til surfing. Der spør opera konstant om godkjenning for å kjøre SSL sertifikatene fra google, facebook og alle andre sider som tilbyr SSL. Dette er da dialogbokser med spørsmål om å godkjenne, enten bekreft, avkreft eller avbryt. Disse dukker opp mange ganger per side. Hvorfor klarer ikke Opera å godkjenne disse selv? Nyeste versjon av opera er brukt. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Opera må vere den mest ubrukelege nettlesaren til Youtube eg noko gong har vore borti. Lenke til kommentar
Lakrisbåt Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Hehe, trøbler en del med det selv. Må av og til trykke F11 for fullskjerm, ikke bar fullskjermknappen Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Jeg hadde samme youtubeproblem, men tror det var i 12.11. Fungerer iallfall fint nå og er 12.12 som er i bruk. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 Dette dukka opp i 12.12 Skjer ikkje berre i fullskjerm. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 (endret) Hos meg fikset det seg selv, vet iallfall ikke hva som gjorde at det ble bedre. Oppdatere Flash? Slette alt under private data og prøve med en clean oppstart av Opera? Kanskje det er noe i cache fra før forrige oppgradering som skaper kluss? Ikke lett å si, men jeg ville iallfall prøvd det som er mulig Endret 28. desember 2012 av KjellV Lenke til kommentar
Celusion Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Fler som har problemer med Opera og facebook? Opplever OFTE at chaten blir ufattelig treig, nærmest lagger når jeg skriver. Det blir utrolig treigt å scrolle, bytte faner osv. Jeg vil jo bruke opera men må se meg nødt til å gå over til fienden om jeg ikke finner en løsning på dette. Har prøvd å reinnstalle og alt det der ja. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Opera over til WebKit: http://www.opera.com/press/releases/2013/02/13/ Lenke til kommentar
hernil Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 What? Er det en tidlig aprilspøk? Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 Nope, Opera bytter til WebKit, og velger samstundes å bytte til js-motoren V8! Siste nytt er at de har kjøpt opp et amerikansk selskap som er eksperter på pakking og streaming av video (såvidt jeg har forstått?), og dermed styrker Opera sin posisjon for video-stream til båndbredde-kritiske enheter. Med WebKit rendring + V8-JS-motoren, ser vi at Opera har flyttet fokuset sitt litt: med konkurrerende systemer som er likegode (eller bedre?) enn Presto, kan de endelig bytte til nevnte systemer. Opera Software har bidratt med mye innovasjon i nettleser-markedet, og det er ikke uten grunn at Opera Mobile har blitt så populært. Spesielt Russland, Afrika og Asia er viktige markeder for Opera. Hvis de nå får til streaming av video, uten at båndbredden går i taket, tror jeg de har en killer-app for disse geografiske områdene! (Er litt mindre spennende for Vest-Europere med 4G og etterhvert flere gigabyte inkl. i mobil-abb.) Lenke til kommentar
RIP Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Blerh, må få uttrykk for litt frustrasjon som jeg ser flere andre også gjør. Hvorfor virker ikke youtube i opera? det går ufattelig tregt i forhold til andre browsere (hakker og buffrer så sent at man må vente før man kan se et klipp) og har også grafiske problemer - det det at når man "hoovrer" over skjermen for å spole\skru ned lyd, så går progress bar'en opp og ned så det blir en øvelse å spole. Irriterende. Hadde bare noen andre browsere hatt like fin bookmarks ordning(alltid åpen på venstre side), hadde jeg nok flyttet over... Lenke til kommentar
uruvon Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 Nå vil ikke Yahoo!Mail riktig i Opera heller - man får opp en beskjed om å oppgradere til Internet Explorer eller Safari, med en lenke under til det gamle grensesnittet. Man må maskere Opera som f.eks. Firefox - da virker det. Fra Opera-forumet: New splashscreen when accessing Yahoo Mail with Opera 12.15 "New" Yahoo Mail blocking Opera, must use "Classic" Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 Noen som har prøvd/prøver ut Opera Next 15? Noen som har løst gåten hvordan endre tab-placements? Lenke til kommentar
JFM Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Hei. Når jeg er på youtube og andre sider hvor man bruker flash player så må jeg trykke en gang på videofeltet for at spilleren skal starte. Hva må til for at flash player skal starte automatisk? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 (endret) Du har sikkert aktivert «plugin on demand». Lim inn opera:config#UserPrefs|EnableOnDemandPlugin i adresselinja, og fjern haka. Endret 7. juni 2013 av Torbjørn T. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Du har sikkert aktivert «plugin on demand». Lim inn opera:config#UserPrefs|EnableOnDemandPlugin i adresselinja, og fjern haka. Stemmer Takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå