Slimda Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Bare at ingen av lenkene dine fungerer, dessverre. Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Mente 5-10 000 Og oppdaterte lenker: http://forum.hegnar.no/thread.asp?id=2088861 http://forum.hegnar.no/thread.asp?id=2090752 http://forum.hegnar.no/thread.asp?id=2092844 http://forum.hegnar.no/thread.asp?id=2094056 Lenke til kommentar
snartenkt Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Du får neppe noen særlig uttelling på drittbørsen OSE. Det er bare olje det går i der. Opera burde vært på NASDAQ eller noe slikt. Nordmenn skjønner ikke hva Opera driver med. Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Ja, er det noen sjans for at Opera kan noteres på NASDAQ? Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Er det mulig å fjerne at når men fjerner faner ved å klikke inn musehjulet at man ikke kommer borti den streken slik at ikonene blir så helvettes store? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 22. april 2012 Forfatter Del Skrevet 22. april 2012 Høyreklikk på tab-bar-en -> Customize -> Huk vekk Enable thumbnails in tabs Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Opera har kommet i versjon 12 i dag. Fremdeles har de problemet med at feks forumet ikke laster seg ferdig, og at det er flere «elementer» som henger i adresse-baren. Hvordan få skikk på dette?? Det er ikke morsomt å måtte refreshe forumet 2 - 3 ganger for at det skal laste seg ferdig.. Dette har vært en problem med Opera så lenge jeg kan huske. Og er hovedårsaken til at jeg ikke går over til den på fast basis! Bruker en ekstern ad-block. Kan det ligge noe der?? Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Ofte har slik problemer løst seg ved clean install. Men da mener jeg «virkelig clean» install; altså at du manuelt må sørge for at %appdata%-mappen (windows) eller ~/library-mappen (mac) ikke inneholder Opera-referanser. Dette er tungvindt, og i tillegg mister man alt av instillinger, historikk, wand, etc etc. (Bruker man OperaLink er ikke dette noen krise, siden alt dermed ligger i skyen) Det finnes sikkert gode guider til hvordan man finner og sletter skjulte Opera-system-mapper på nettet :-) Lenke til kommentar
Arve1234567890 Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Noen andre som plutselig har fått problemer med "Hardware.no Dynamisk" skin på forumet i Opera 12? Det er plutselig blitt for bredt hos meg, så jeg er nødt til å scrolle sidelengs... "Diskusjon Dynamisk" oppfører seg ordentlig, og det er ikke problemer i IE (ergo det er vel Opera som er synderen på en eller annen måte?)... Har prøvd å slette cookies og cache, men ingenting ser ut til å hjelpe... Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Samme problem her i Opera 12 med Hardware Dynamisk. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 syns den nye opera-en har vert veldig stabil, fungert utmerket i hele dag og i går, i motsetning til tidligere versjoner som har krasjet frlere ganger daglig. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Jeg har ikke hatt noen problemer med hverken Opera 11 eller Opera 12. Det programmet jeg bruker mest og som samtidig muligens har færrest kræsj. Lenke til kommentar
Movikong Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Hei. Jeg kjører Windows Xp på en gammel stasjonær maskin. Etter at Opera 12 kom her om dagen vises ikke miniatyrbildene til fanene. Blir i lengden slitsomt å gjette seg til hvor den fanen jeg skal bruke ligger. Noen som vet hvordan man kan fixe dette? Håper på svar. Mvh Movikong Lenke til kommentar
Firmus Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Det er vel strengt tatt ikke nødvendig å ha så mange faner oppe samtidig. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Klart det er. Har 37 faner nå og det er ikke uvanlig mye for mitt bruk. Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Noen som vet hvordan man kan fixe dette? Prøv å deaktivere «Show close button on each tab». Mer en workaround enn en løsning, men... Lenke til kommentar
Movikong Skrevet 21. juni 2012 Del Skrevet 21. juni 2012 Noen som vet hvordan man kan fixe dette? Prøv å deaktivere «Show close button on each tab». Mer en workaround enn en løsning, men... Takk for bra svar! Men hvordan får man da stengt fanene? Med så mange faner oppe er det en fordel å kunne stenge noen av de innimellom. Mvh Movikong Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 21. juni 2012 Del Skrevet 21. juni 2012 Ctrl+F4 eller mouse gestures (hold inne høyre museknapp mens du først drar musepekeren rett ned for så å dra den rett til høyre) Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 21. juni 2012 Del Skrevet 21. juni 2012 Eller midtklikk på tabben, eller ctrl+w (eller velg en annen shortcut). Mouse gesturen kan også endres. Lenke til kommentar
xRun Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Prøvde å søke etter dette men søkemotoren var ikke helt med meg: Med Opera 12 opplever jeg på en del nettsider som tidligere har fungert helt normalt, at noen av tekstlinjene kommer dobbelt, gjerne med bunnen eller toppen av linjen kuttet litt. Samme skjer med bilder på disse nettsidene. Hvis jeg scroller ned og opp igjen, slik at linjer og bilder som er hakket/gjentatt kommer utenfor vinduet og inn igjen, så blir det ok, men da oppstår gjerne samme feil et annet sted litt lengre opp eller ned på siden. Det skjer på hw.no og flere andre sider som har funket normalt i forrige versjon av Opera. Har sett dette både i 32bit og 64bit versjon av nettleseren. Har ikke hardware-aksellerasjon aktivert, men har sett det også med aksellerasjon aktivert. Er det noen kjent fiks eller workaround for dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå