qualbeen Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Kan det være pga iframe eller lignende? Selv har jeg aldri hatt problemer, og jeg bruker søke-funksjonen mye! (Taster bare et punktum, og så begynner den å søke på det jeg skriver ) Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Jeg bruker igoogle som hjemmeside, men er nødt til å skru på "indentifisere som firefox" for at ting skal fungere (åpne mail blant annet). Nå kommer ikke lenger siden opp skikkelig (når "identifiser som firefox" er skrudd på), i stedet vises kun bakgrunnen og søkefeltet. Om jeg endrer til å indentifisere som IE eller opera, vises siden, men den fungerer altså ikke. Jeg trodde browsersniffing var fyfy om dagen? Lenke til kommentar
hernil Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Det er fyfy, og faktisk noe av det mest idiotiske google gjør. Men hvis det er som du sier at det ikke funker selv når du velger identifiser som Firefox så tyder det på at de benytter funksjoner som ikke funker som det skal i Opera ennå. Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 da har de i så fall skrudd på noe i dag en gang etter kl 10 eller så Konklusjonen er i alle fall at igoogle ikke fungerer i opera p.t. Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 oops, var vist min egen skyld. Hadde skrudd på alle blokkeringer i ghostery, som da blant annet blokkerte google widgets. Nothing to see here, move along Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Har noen småting jeg ønsker litt hjelp med. 1. Hele fire ganger idag og utallige ganger siste uken har jeg klart å stable faner oppå hverandre. Jeg bruker funksjonen veldig sjeldent så jeg lurte på hvordan den kan deaktiveres. 2. Jeg har min Gmail i Opera og bruker IMAP for å hente denne. Hver gang jeg mottar en epost dukker den opp dobbelt i Opera sin innboks. Hvorfor og hvordan fikse? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 1. Ser ikkje ut som om Opera har laga nokon enkel måte å skru det av på endå. Fann eit bloginnlegg om ein måte å skru det av på, men det var litt begrensa med forklaring. Eller gå attende til ein eldre versjon som ikkje hadde stablefunksjonen. 2. T.d. http://my.opera.com/community/forums/topic.dml?id=1285782&t=1331588727&page=1#comment11494322 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 1. Hele fire ganger idag og utallige ganger siste uken har jeg klart å stable faner oppå hverandre. Jeg bruker funksjonen veldig sjeldent så jeg lurte på hvordan den kan deaktiveres. Har en del sider tilbake spurte jeg om det samme, brukte en del timer på å finne ut av det, og konkluderte med at det ikke fantes noen løsning tdd.Værste funksjonen som er blitt implementert i opera til nå. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 Har ett problem at det er omtrent umulig og taste inn tekst (gjelder alle sites), fordi Opera fjerner focus fra det feltet jeg skriver i, etter 1-3 sekunder. Så jeg ender opp med og skrive alt i notepad for og paste inn Kjører windows 7, 64bits, siste versjon av Opera. Lenke til kommentar
Carpe Dam Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Om jeg ønsker å lagre nettsider med opera, hvordan gjør jeg det på best mulig vis? Er det noen løsning som ikke innebærer at alle bilder blir lagret hver for seg? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Ja, du kan lagre som «nettarkiv», då får du ei .mht-fil. 1 Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 Har ett problem at det er omtrent umulig og taste inn tekst (gjelder alle sites), fordi Opera fjerner focus fra det feltet jeg skriver i, etter 1-3 sekunder. Så jeg ender opp med og skrive alt i notepad for og paste inn Kjører windows 7, 64bits, siste versjon av Opera. Det kan selvsagt være opera som gjør dette, men har mer tro på at et eller annet program eller add-on stjeler fokus fra programmet. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Hvordan lagrer man passordet til facebook i Opera, slik at jeg slipper å logge inn hver gang? Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Seriøst ingen som vet? Du kan hake av en firkant når du logger inn Lenke til kommentar
eveant Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Seriøst ingen som vet? Du kan hake av en firkant når du logger inn Den hvor det står "forbli pålogget"? Hjelper ikke det.. Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Det skal komme opp en bar hvor det står «Vil du at passordhåndereren skal lagre passordet til dette nettstedet?» Dersom denne ikke kommer opp kan du sjekke Innstillinger > Skjemaer > Passordhåndterer og slette eventuelle oppføringer under Facebook-domenet. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 Har ett problem at det er omtrent umulig og taste inn tekst (gjelder alle sites), fordi Opera fjerner focus fra det feltet jeg skriver i, etter 1-3 sekunder. Så jeg ender opp med og skrive alt i notepad for og paste inn Kjører windows 7, 64bits, siste versjon av Opera. Det kan selvsagt være opera som gjør dette, men har mer tro på at et eller annet program eller add-on stjeler fokus fra programmet. Ja har troen på dette selv også, og problemet er ikke borte. Jeg ser bare dette i Opera, skrive i notepad går feks helt fint. Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 (endret) Limer inn mitt innlegg fra aksjetråden her, i håp om respons fra folk med greie på Opera: Jeg vurderer seriøst å kjøpe en aksjepost på 5-10 000 kroner i Opera Software. Jeg er gira på å beholde den i noen år, i håp om at Opera virkelig kan blomstre. Vi snakke om en aktør med over to hundre millioner brukere og er markedsledende i mobile nettlesere. Hvis ting går rett vil Opera fortsette å være et sentralt selskap i land som Kina, Russland, India og Brasils oppblomstring i bruk av mobil web browsing. I tillegg har Opera en lovende andel i markedet for reklame på mobilnettsteder gjennom å eie AdMarvel. Om noen år er kanskje nettreklame på mobil et like stort marked som nettreklame på desktop. Poenget er at Opera er en av veldig få aksjer som virkelig kan eksplodere hvis ting går veien. En våt drøm hadde vært NASDAQ-notering. Fra neste kvartal oppgis alle nøkkeltall i USD og forrige års Opera Capital Markets Day på Times Square kan kanskje indikere en flørt med NASDAQ? I tillegg virker det som Opera er vel drevet om dagen, de har solide marginer. Jeg trenger argumenter imot. Er dette et fint langsiktig investeringsobjekt? Les gjerne litt på denne Opera-propagandaen i tillegg, det virker som om Opera kan være kraftig underpriset sett i forhold til lignende IT-selskaper notert i USA. http://forum.hegnar.no/thread.asp?id=2088861 http://forum.hegnar.no/thread.asp?id=2090752 http://forum.hegnar.no/thread.asp?id=2092844 http://forum.hegnar.no/thread.asp?id=2094056 Endret 12. april 2012 av TiD Lenke til kommentar
*F* Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 (endret) Når det er en så liten sum så kan jeg ihvertfal si deg en ting: - Du tjener mer om du bruker tiden i kassa på rimi en å invistere 500-1000 i Opera. Opera kan selvsagt mangedoble seg, men det er vel ærlig talt ureelt. Kanskje du tjener litt, et par hundre om du er heldig, men det er ikke sikkert det er verd tiden du har brukt på aksjeren. Endret 12. april 2012 av Dj_Evelen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå