EnvyAndroid Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Jeg har laget en kart extension for Opera, slik at man etter å markert en adresse (på nettsiden) og trykket på knappen, får opp dynamisk Google Maps over adressen. Da slipper man copy paste adresser og manuelt gå til maps.google.com Maps extension Lenke til kommentar
FullColor Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Jeg har laget en kart extension for Opera, slik at man etter å markert en adresse (på nettsiden) og trykket på knappen, får opp dynamisk Google Maps over adressen. Da slipper man copy paste adresser og manuelt gå til maps.google.com Maps extension Hørtes kjekt ut, tenker det må ihverfall prøves ut. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Finnes det noko enkel og kjapp moglegheit for å ta backup av samtlige Opera-innstillingar? Faner, lagra sessions, eigendefinerte søk, menyinnstilling, osv? Lenke til kommentar
hernil Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Kopier profilmappen din Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Har Opera oppdatert måten uleste faner vises på? For lenge siden var det en rød dott på fanen, så ble det til en brett i hjørnet og nå er det farge? Isåfall brukes samme fargen som når fanen er åpen så jeg blir bare forvirret. Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Hos meg har jeg fortsatt "brett i hjørnet". Dette verifiserer jeg veldig enkelt ved å høyreklikke på en tilfeldig lenke og velge "åpne i bakgrunn". Når siden er ferdig med å laste kommer den lille bretten opp. Opera 11.50 - Mac OS X Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Bretten var plutselig tilbake, før hadde fanene samme farge som åpen fane, noe som var veldig forvirrende. Problem solved. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Smart! Denn fliken har jeg ikke sett før, enda jeg har brukt Opera i årevis. Smart funksjon det. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Fliken er ny, den erstattet den røde prikken som betydde nøyaktig det samme. Lenke til kommentar
Teac Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Noen som har funnet ut hvordan man hindrer at nettleseren krasjer i et kjør. Får gjerne 4-5 krasj etterhverandre, og det skjer opptill flere ganger i timen. Har oppdatert, flash, adobe reader osv. Lenke til kommentar
jH- Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Prøv å kjøre gjennom alt som foreslås her: What to do if Opera freezes or crashes. Dekker det meste du kan prøve med unntak av problemer forårsaket av plugins. Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 (endret) Selecting search suggestion using keyboard is difficult because the first search engine is focused by default edit: http://www.opera.com/docs/changelogs/windows/1151/ Endret 31. august 2011 av Xander^ Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 I 11.51 ble new tab borte? hvordan få den tilbake? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Noen som har opplevd store problemer med å søke på forskjellige nettsider? Uansett hva jeg skriver, så klarer den ikke å lese teksten. Noen tips? Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Hver gang jeg starter Opera på nytt må jeg skrive inn passordet til gmailen, noen løsning? Virker forøvrig som om opera link sin passordfunksjon ikke er helt i orden. Jeg har Opera på tre PCer, men må skru av deling av passord ettersom passordet ikke blir lagret på noen av PCene, og gjør at jeg allikevel må taste det inn (i stedet for å bruke ctrl + enter). Lenke til kommentar
Teac Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Hvordan skifter jeg slik at opera ikke bruker windows media player på nrk innhold, men heller vlc. Sliter med at nrk innhold enten stopper opp med jevne mellomrom eller går i loop. Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 (endret) Hvordan skifter jeg slik at opera ikke bruker windows media player på nrk innhold, men heller vlc. Sliter med at nrk innhold enten stopper opp med jevne mellomrom eller går i loop. Ctrl+F12 --> Avansert --> Nedlast Og en av disse mime tingene skal inneholde det du ser etter... Bare be den åpne VLC i stede for WMP. Endret 14. oktober 2011 av del_diablo Lenke til kommentar
Teac Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 (endret) Har gjort det med absolutt alt som er inni der, men likevel dukker wmp boksen opp. Har lukket og åpnet nettleseren flere ganger uten hell. Hva overstyrer hva? Endret 14. oktober 2011 av Teac Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Hvorfor får man mindre facebook-funksjoner ved bruk av opera, i forhold til FF og IE? Ser blant ana om opera åpner sidene som opera. Så får man feks ikke webkamera funksjon. Men emulerer jeg nettleserern som FF så får jeg muligheten.... Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Fordi Facebook ikke er så spesielt flinke på å programmere og/eller teste? :-p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå