Slimda Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Har ikke opplevd problematikken. Det var to ting som irriterte meg med den nye versjonen, og det var aressefeltet som skjulte for mye av adressen og muse-snarveiene som hadde blitt mindre sensitive. Begge problem fikset jeg med en liten endring i menyen. Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Kunne du delt menyendringen med oss andre?? Jeg sliter også med mousegestures som er mindre responssive enn tidligere Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Ok, den har jeg også slått av og det hjalp litt, men syns fortsatt de er unøyaktige. Likte mouse trail utvidelsen, som gjorde det hele litt lettere, men den var for buggy til at jeg orket å bruke den i lengden. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Problemet med meg var at jeg måtte ta store unødvendige bevegelser før animasjonen dukket opp slik jeg fikk fullført musebevegelsen. Nå slipper jeg det og funksjonen er tilbake til det den var i tidligere versjoner. Unøyaktighet er jeg litt usikker på, da jeg ikke har opplevd det. Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 (endret) Godt mulig det bare er innbilning fra min side, men syns ikke den er som før.. Må bruke fryktelig lange og nøyaktige bevegelser for å få den til å reagere, eventuelt gjøre bevegelsen mange ganger før den fungerer. Endret 13. januar 2011 av PapaDon Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Nå som jeg ikke har den vanlige vindus linja lengre, men har tabbene der oppe, har jo tittelen på sida jeg er inne på forsvunnet. Noen smarte løsninger her, som ikke går ut over screen estate? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Hold musepekeren over, om det var det du tengte på. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 (endret) Hold musepekeren over, om det var det du tengte på. hmm dårlig workaround, den viser desuten er preview av siden, som jeg ikke er interesert i. Jeg har alstå skrudd av Main bar, som viser page title, for de som ikke skjønte det. Endret 14. januar 2011 av -iL- Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Preferences->advanced->tab->show thumbnails when hovering tabs. Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Godt mulig det bare er innbilning fra min side, men syns ikke den er som før.. Må bruke fryktelig lange og nøyaktige bevegelser for å få den til å reagere, eventuelt gjøre bevegelsen mange ganger før den fungerer. Det skal bli fiksa i neste versjon. Fra changelog til snapshot av 11.01: "Mouse gesture sensitivity/recognition fixes". Lenke til kommentar
cossac Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Hver gang jeg søker etter noe på Google og så skal åpne ett av treffene ved å kun trykke på linken åpnes den i en ny fane og jeg blir automatisk flyttet til denne nye fanen. Jeg synes det er til å bli gal av, må hele tiden gå tilbake og lukke den forrige fanen så jeg ikke ender opp med å ha tusen faner åpne. Noen som vet hvordan dette kan endres tilbake til slik det var før? På forhånd takk. Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Sjekk om "reuse current tab" er huket av. Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Trykk på Settings -> Search settings i google og sjekk om "Open search results in a new browser window." er huket av. Lenke til kommentar
cossac Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Tusen takk for svar. Endret innstillingene i google, så nå er alt som før. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 26. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2011 http://my.opera.com/chooseopera/blog/2011/01/25/not-that-obvious-opera-tricks 1 Lenke til kommentar
emva Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Har dere opplevd at opera hopper fremover uten at dere gjør noe? jeg går på vg.no klikker på en sak og venter litt og plutelig hopper den fremover til: http://www.vg.no/rampelys/message Lenke til kommentar
trash__ Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Samme problem, har vært sånn i noen dager. Lenke til kommentar
emva Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Har meldt den inn til: DSK-326787@bugs.(min-favoritt-nettleser).com Send mail dit hvis dere støter på det samme problemet og kan gi noe mer teknisk forklaring på det. Lenke til kommentar
helsten2 Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 (endret) Ikke bare VG ... skjer f.eks. i Nettavisen også. EDIT: 11.01 ble akkurat sluppet. Men problemene er de samme ... irriterende Prøvde "Delete Private Data", men det hjalp ikke. Endret 27. januar 2011 av helsten2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå