Gå til innhold

Den store Opera-tråden


Ståle

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm skjønner, vel liker det best når alt er blokkert fra før av, også kan heller jeg bestemme om jeg vil at siden skal vise reklamen i ettertid.

 

Stapp inn urlfilter.ini i Opera-mappen (som regel AppData\Roaming\Opera\Opera). Så går du inn på de sidene du ønsker reklame og høyreklikker, velger "block content" og så "details" oppe i høyre hjørne. Der kan du fjerne blokkeringen for den aktuelle siden.

Lenke til kommentar

På jobb-PCen har eg eit snodig problem. Opera fungerer fint, men eg kjem ikkje inn på diskusjon.no. Alle andre sider fungerer, men på forumet står den berre å laster heile tida utan å kome noko vei.

 

Trur det fungere betre med versjon 10 eller eldre. Når eg først installerer Opera går det greit, men om eg lukker det eller låser PC-en får eg ikkje liv i forumet igjen.

Lenke til kommentar

Står det waiting for DNS cookie eller noe i den duren?

TAKK! :thumbup: Det står Waiting for DNS confirmation of cookie domain, noko Google kunne bekrefta var eit kjent fenomen.

 

Med Simple Progress Bar fekk eg ikkje opp informasjon om kva Opera sleit med.

 

Prøvde litt forskjellige tips frå nettet, men til slutt var det noko som funka og eg fekk fart på sakene. Veit ikkje heilt kva som gjorde utslaget, men her er det eg prøvde som eg kjem på:

 

Preferences - > Advanced -> Network -> Trusted Websites: Slå på "Do not use proxy on the addresses below" og skriv inn 127.0.0.1

Preferences -> Advanced -> Security -> Trusted Websites: Legg til diskusjon.no

Preferences -> Advanced -> Browsing: Endre Loading til "Redraw instantly"

Lenke til kommentar

Står det waiting for DNS cookie eller noe i den duren?

TAKK! :thumbup: Det står Waiting for DNS confirmation of cookie domain, noko Google kunne bekrefta var eit kjent fenomen.

 

Med Simple Progress Bar fekk eg ikkje opp informasjon om kva Opera sleit med.

 

Prøvde litt forskjellige tips frå nettet, men til slutt var det noko som funka og eg fekk fart på sakene. Veit ikkje heilt kva som gjorde utslaget, men her er det eg prøvde som eg kjem på:

 

Preferences - > Advanced -> Network -> Trusted Websites: Slå på "Do not use proxy on the addresses below" og skriv inn 127.0.0.1

Preferences -> Advanced -> Security -> Trusted Websites: Legg til diskusjon.no

Preferences -> Advanced -> Browsing: Endre Loading til "Redraw instantly"

 

Jeg får den stadig vekk, senest nå for 4 minutt siden.

Bare sletter diskusjon.no cookien, all cache, restarter, så fungerer det igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...