Tanner Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Andre som har problemer med VGTV? Får ikke spilt av videoer som er plassert i artikler, men videoer som er på video-portalen (vgtv.no) går fint. http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=10045125 Klikker jeg på videoen øverst her lastes ikke videoen og det blir behandlet som et bilde. http://www.vgtv.no/?id=31972 fungerer som det skal Det funket ikke med meg før, med det gjør det nå. Aner ikke hvor problemet ligger. Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Har et problem med denne siden: http://www.footstepsofghosts.com/general-discussion-f5/ Vet ikke hva som skjer, men jeg får ingen ting opp. Virker bra når jeg skrur på 'Egen modus', men ikke på forfattermodus. Lenke til kommentar
Teac Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Får opp irriterende feilmelding om at Quicktime ikke er installert på maskinen. Noen som vet hvordan jeg får vekk feilmeldingene? Jeg skal ikke ha noe Apple-dritt installert på maskinen. Har valgt at vlc skal spille .mov filer. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Tidligere når jeg har hatt musepekeren over en link har jeg fått opp den reelle adressen slik at jeg har vært klar over hva jeg trykker på før jeg trykker. Nå står det bare "ekstern lenke". Noen som veit hvordan jeg får det slik det var før? Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Adressen vises i statusbaren isteden, hvis du heller vil vise den som en tooltip kan du skjule statusbaren (Shift+F12 -> Toolbars -> ta vekk haken ved Status bar). Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 (endret) Aha, lærte noe nytt. Hadde ikke statusbaren aktivert. Har slått den av fordi jeg ikke trenger den (anna enn til visning av lenkeadresser), men jeg får ikke opp lenkeadressen uansett. Er det noe anna jeg må aktivere? Er jo en jungel av innstillinger å fikle med Edit: Ser ut til å fungere nå etter jeg aktiverte for så å deaktivere statusbaren igjen. Merkelig, men nå funker det så takk for hjelpen Endret 18. september 2010 av Alt-Ctrl Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 (endret) Er det noen måte jeg kan få Opera til å advare meg om nye meldinger i gmail og Google Reader? Jeg vil ikke laste ned meldingene, bare ha en oversikt over hva som er nytt, og knapper/ikoner/lenker som kan åpne de(n)ny(e) beskjeden(e). I tillegg lurer jeg på følgende: når jeg åpner en ny e-post bed å trykke ctrl+e får jeg valget om hvaslags konto jeg skal bruke til å opprette e-post-en, kan jeg velge gmail etter oppskriften som er beskrevet her, men selv om jeg haker av "remember my choice" får jeg opp samme dialogen neste gang jeg prøver. Endret 18. september 2010 av G2Petter Lenke til kommentar
hlnd Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Får opp irriterende feilmelding om at Quicktime ikke er installert på maskinen. Noen som vet hvordan jeg får vekk feilmeldingene? Jeg skal ikke ha noe Apple-dritt installert på maskinen (QFT). Har valgt at vlc skal spille .mov filer. Quicktime Alternative Noen som veit om det går ann å "floate" opp tabs til den øverste delen av vinduet, så man får utnytta plassen bedre? Tror det var standard i Opera tidligere, men ikke nå lenger. Mener å ha lest hvordan man kan gjøre det før på forumet her, men finner det ikke, og heller ikke på Google. Help, anyone? Opera 10.62 / Vista HP x64 Lenke til kommentar
hernil Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Noen andre som sliter med å komme inn på dnbnor.no? Jeg får bare denne feilmeldingen med Opera. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Det fungerer fint her. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Vet noen om det er mulig å gjøre slik at Opera sender trafikken via en HTTPS proxy som trenger brukernavn og passord? Får mulighet til å taste inn brukernavn og passord, men fungerer ikke da det ikke er HTTPS. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Slettet profilen min og la inn backup av det viktigste + synkronisering og nå fungerer alt så tydelig at noe var galt på min side. Hva det var er vet jeg derimot ikke. Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 @hernil: kanskje spam-filteret på en eller annen måte var satt opp til å filtrere ute dnbnor.no? @Kun10kr: Du ønsker å bruke en proxy, men kun for Opera, ikke for andre nettlesere? Ta en titt på "innstillinger -> avansert -> nettverk -> mellomtjenere", vil tro du finner noe her. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Nei, hadde andre rariteter med sikre servere (https) hvor jeg måtte bekrefte sertifikatet hver gang jeg gikk på en side så var nok noe grums et annet sted Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Finnes det noen måter å legge til en neve bokmerker på speed-dial vinduet? Hadde vært greit med en 20 bokmerker i tillegg til speed-dial vinduene. Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Jeg bruker kallenavn istedet. For eksempel har jeg alle webcomics under en mappe som heter Webcomics, med kallenavn wc Så når jeg vil lese webcomics skriver jeg bare wc i adressefeltet og så åpnes alle bokmerker i den mappen. Kanskje ikke helt hva du spurte etter, men det er jo et alternativ. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Det beste hadde vært om jeg fikk puttet bokmerker i speed-dial som bokmerker og ikke ruter. Eventuelt om bokmerker ble implementert på en bra måte. Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Er det noe jeg har installert? Jeg fikk nettopp opp en forespørsel om å oversette en engelsk side med Google Translate. De som har brukt Chrome vet hva jeg snakker om vil jeg tro. Den fanen øverst i browservinduet. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Tenkte denne kunne være interessant Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Har noen andre merket at hvis en zoomer inn i opera, så får en ofte en firkant øverst i venstre hjørne på sidene som ikke tegnes opp? Størrelsen på firkanten ser ut til å være eksponensiell i forhold til zoom... Ganske irriterende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå