Vamos Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Hvis du leser noen innlegg lenger ned, nevner jeg at det har totalt 2 GB RAM. Lenke til kommentar
snartenkt Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Da er det muligens noe galt ja. Med mindre den frigjør minne når det er nødvendig, og bare bruker halvparten av minnet ditt fordi ingen andre programmer gjør det. Lenke til kommentar
Tullinnen Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Er det noen som vet hvor jeg kan finne fila som inneholder passordene? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 http://my.opera.com/Tamil/blog/opera-faq#60 Lenke til kommentar
Tullinnen Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Takktakk Fant det med litt googling selv Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Er det noen andre en meg som opplever youtube som laggy i Opera ? Spesielt de første sekundene av videoen, så merker jeg at den skipper et sekund eller noe for å hente seg inn på en måte. Så forekommer det kanskje igjen ut i videoen en gang. Problemet eksisterer ikke i Internet Explorer eller Google Chrome. Lenke til kommentar
Bennati Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Bare når jeg holder musen over videoen, da klikker hele driten. Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 De siste dagene har (se bilde) poppet opp ved besøk av forskjellige sider. Nettbank og gmail er hvor jeg merker det ofte, men andre sider med innlogging info også. Hvordan kan jeg forhindre dette til å komme opp? Er veldig irriterende og har aldri hendt før. Lenke til kommentar
slipten Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 De siste dagene har (se bilde) poppet opp ved besøk av forskjellige sider. Nettbank og gmail er hvor jeg merker det ofte, men andre sider med innlogging info også. Hvordan kan jeg forhindre dette til å komme opp? Er veldig irriterende og har aldri hendt før. Gå på sikkerhet på popup beskjeden, og huk av aksepter sertifikatet på denne siden. da skal du slippe det. Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Har gjort det flere ganger, det hjelper ikke. Lenke til kommentar
snartenkt Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 De siste dagene har (se bilde) poppet opp ved besøk av forskjellige sider. Nettbank og gmail er hvor jeg merker det ofte, men andre sider med innlogging info også. Hvordan kan jeg forhindre dette til å komme opp? Er veldig irriterende og har aldri hendt før. Da må du nok be Google og nettbanken din om å fikse sikkerheten. Hva står det under "Detaljer"? Jeg vil anbefale deg å kutte ut å bruke nettsteder som ikke klarer å ta vare på sikkerheten. Så lenge dette skjer er nettstedene en sikkerhetsrisiko. Lenke til kommentar
trash__ Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Google Instant requires Chrome v5/6, Firefox v3, Safari v5 for Mac or Internet Explorer v8. Lenke til kommentar
snartenkt Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Tror Google driver med browser-sniffing igjen. Tullinger. Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Google Instant requires Chrome v5/6, Firefox v3, Safari v5 for Mac or Internet Explorer v8. http://my.opera.com/chooseopera/blog/2010/09/09/how-to-make-google-instant-work-in-opera Utrolig idiotisk av Google. Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 De siste dagene har (se bilde) poppet opp ved besøk av forskjellige sider. Nettbank og gmail er hvor jeg merker det ofte, men andre sider med innlogging info også. Hvordan kan jeg forhindre dette til å komme opp? Er veldig irriterende og har aldri hendt før. Da må du nok be Google og nettbanken din om å fikse sikkerheten. Hva står det under "Detaljer"? Jeg vil anbefale deg å kutte ut å bruke nettsteder som ikke klarer å ta vare på sikkerheten. Så lenge dette skjer er nettstedene en sikkerhetsrisiko. Fikk akkurat meldingen ved besøk av kultur delen av forumet. Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Har brukt opera i 3-4 år nå. Men nå er det faen meg slutt. Får den tidligere nevnte meldingen HELE tiden. Pluss det krasjer også veldig ofte. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Ro deg ned nå, det er sikkert noe rot i innstillingene som lager krøll. Avinstaller Opera og sørg for at mappen %appdata%/opera er fjernet og installer på nytt, du bør lage backup av tind som wand, bokmerker og notater osv.. Før du sletter. 1 Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Ser ut til at det funket som det skulle. Går også mye raskere nå Takker. Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Andre som har problemer med VGTV? Får ikke spilt av videoer som er plassert i artikler, men videoer som er på video-portalen (vgtv.no) går fint. http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=10045125 Klikker jeg på videoen øverst her lastes ikke videoen og det blir behandlet som et bilde. http://www.vgtv.no/?id=31972 fungerer som det skal Lenke til kommentar
*F* Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Har merket de siste dagene at den menyen til venstre på forumet kommer på toppen, og det som var til høyre (forumet) nå kommer til bunnen av siden. Noen flere som har det problemet? http://img829.imageshack.us/img829/4333/ss20100911210000.png Vert slik de siste dagene. Prøvd å fjerne kaker, slette privat data og alt det der, men hjelper ikke. Gjelder alle utseende jeg tester også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå