Solsviken Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Noen som tester 10.60 beta her og kan si noe om stabiliteten ? Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 10.60 er dønn stabil hos meg. Ingen problemer så langt Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Stabil og penere, litt raskere og men opplever en gang i blandt at den henger litt med mange faner oppe, kan være noe jeg gjør feil. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Hvor ligger de lagrede passordene lagret som en fil? Har byttet over til beta-versjonen, og vil få kopiert over passordene. Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 C:\Users\[uSER]\AppData\Roaming\Opera\Opera wand.dat Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 (endret) Takker så meget. Til dere som bruker 10.60-versjonen. Er feilmeldingen på bildet noe jeg bør forvente? Greit at det er beta, men den kommer hvert 5. minutt. Endret 17. juni 2010 av aunmar Lenke til kommentar
Sn3ipen Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 @Aunmar Jeg har ikke dette problemet. Er faktisk en stund siden jeg har hatt en så stabil Opera. Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Det har skjedd VELDIG mange ganger med meg at opera har plutselig skiftet til en annen fane jeg hadde oppe. Jeg har aldri funnet ut hvordan jeg fikk opera til å gjøre dette, men idag ville jeg det annerledes. Lagde et Foul banchler frog bilde av funnet, da jeg føler denne funksjonen fortjener det. Prøv og nyt! Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Skjer ingenting her. Er det mouse gestures du mener? Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Skjer ingenting her. Er det mouse gestures du mener? Hvis du har flere faner oppe, hold inne høyre musetast, og scroll med musehjulet. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Skjer ingenting her. Er det mouse gestures du mener? Lenke til kommentar
Carpe Dam Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 hvordan får jeg opera til å vise lastet innhold før siden er ferdig lastet? nå venter den med å vise noe som helst før alt er nede... Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Det har skjedd VELDIG mange ganger med meg at opera har plutselig skiftet til en annen fane jeg hadde oppe. Jeg har aldri funnet ut hvordan jeg fikk opera til å gjøre dette, men idag ville jeg det annerledes. Lagde et Foul banchler frog bilde av funnet, da jeg føler denne funksjonen fortjener det. Prøv og nyt! Ctrl + tab gir samme funksjonen for dere som ikke har mus. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 (endret) "BMW Bilkonfigurator bruker Java Applet-teknologi. Du trenger derfor en Java plugin til webleseren din. Sjekk at plugin-modulen er installert og aktivert. Gå inn i "Verktøy"-menyen. Velg "Alternativer for Internett" og deretter "Sikkerhet". Klikk på "Egendefinert nivå..." og rull deg ned til "Microsoft VM". Under "Java-tillatelser" klikker du på "Høy sikkerhet". Hvis du ikke finner noe "Microsoft VM"-felt, er ikke den virtuelle maskinen installert. Du kan laste ned plugin-modulen fra: http://www.java.com/en/download" ok.. Hvordan gjør man dette i Opera? Endret 24. juni 2010 av toro3 Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 gå til http://www.java.com/en/download/ og klikk på lenken "do i have java?" midt under den store knappen. Den forteller deg resten. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Jeg sjekket opp det før og den bekreftet det nå, jeg har den siste versjonen. Hva skjer hvis du trykker her? Kanskje det er siden det er noe galt med. Konfiguratoren går inn i IE, men fryser når man har kommet et stykke. Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 "The Java Platform SE 6 U20 plug-in failed. A restart of Opera is recommended." Siden fungerer (dog tregt) i Chrome. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Dæven, glemte at jeg hadde Chrome, men hos meg skjer det samme som i IE, det stopper opp. Da er det sikkert noe feil hos dem. Nevermind. Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Noen løsning på det at Opera plutselig bruker 50% av CPU? Noen løsning, annet enn å stenge noen faner? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå