Gå til innhold

Den store Opera-tråden

Ståle

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det har skjedd VELDIG mange ganger med meg at opera har plutselig skiftet til en annen fane jeg hadde oppe. Jeg har aldri funnet ut hvordan jeg fikk opera til å gjøre dette, men idag ville jeg det annerledes.

Lagde et Foul banchler frog bilde av funnet, da jeg føler denne funksjonen fortjener det.

Prøv og nyt!

post-112833-1277034595,3014_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Det har skjedd VELDIG mange ganger med meg at opera har plutselig skiftet til en annen fane jeg hadde oppe. Jeg har aldri funnet ut hvordan jeg fikk opera til å gjøre dette, men idag ville jeg det annerledes.

Lagde et Foul banchler frog bilde av funnet, da jeg føler denne funksjonen fortjener det.

Prøv og nyt!

Ctrl + tab gir samme funksjonen for dere som ikke har mus.

Lenke til kommentar

"BMW Bilkonfigurator bruker Java Applet-teknologi. Du trenger derfor en Java plugin til webleseren din. Sjekk at plugin-modulen er installert og aktivert. Gå inn i "Verktøy"-menyen. Velg "Alternativer for Internett" og deretter "Sikkerhet". Klikk på "Egendefinert nivå..." og rull deg ned til "Microsoft VM". Under "Java-tillatelser" klikker du på "Høy sikkerhet". Hvis du ikke finner noe "Microsoft VM"-felt, er ikke den virtuelle maskinen installert. Du kan laste ned plugin-modulen fra: http://www.java.com/en/download"

ok.. Hvordan gjør man dette i Opera?

Endret av toro3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...