Zeph Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Nope. Har prøvd alle mulige kombinasjonar av Alt og Shift, skjer ingenting. Kan det ikkje setjast manuelt i innstillingene? Lenke til kommentar
hernil Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Jeg opplever noen ganger det samme, men falt meg aldri inn at det kunne være Opera som aktiverte det. alt+shift fungerer fint her for å få det tilbake. Mulig en annen løsning er å prøve dette: Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Var som sagt kun i Opera problemet oppsto. Rota rundt i språkinnstillingene og fant ut at det var Left+Alt+Shift i Windows 7, så det fiksa problemet. Eg fjerna muligheten for å endre med den kombinasjonen, så ser eg om det går bra. Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 (endret) Siste version av GoogleMonkeyR 1.3.4 legger på en floatable blå/lilla boks, der kan kan klikke for å få preferences. Liker ikke denne, hvordan får jeg den vekk? Og desuten fjerner den den nye venstremargen som Google la ut i dag. Endret 7. mai 2010 av -iL- Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Siste version av GoogleMonkeyR 1.3.4 legger på en floatable blå/lilla boks, der kan kan klikke for å få preferences. Kommenter vekk (legg til // foran linja), eller fjern linje 706 som starter med "GM_registerMenuCommand(". Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Clean install hjalp veldig mye på diverse småbugs. Formaterte maskinen idag og endelig forsvinner ikke flash animasjoner slik at man måtte flytte på nettleservinduet for å få det synlig igjen (dette hang igjen selv etter 10.50). Tok med meg custom js filer, wand, urlfilter og logget meg inn på opera link så var alt som før Bare et tips til dere som har småbugs hengende etter. Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Er det noen god måte å deaktivere inkrementelt søk som standard? Jeg synes det er en tåpelig måte å søke på, og det trekker alt for mye ressurser på sider med veldig mye tekst. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Er det noen god måte å deaktivere inkrementelt søk som standard? Jeg synes det er en tåpelig måte å søke på, og det trekker alt for mye ressurser på sider med veldig mye tekst. about:config#use integrated search ? Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 (endret) Jeg prøvde det, men det fungerte ikke, selv etter restart av Opera. Edit: hvis det er noen tvil, vil jeg at Opera ikke begynner å merke treff i teksten før jeg trykker Enter. Endret 12. mai 2010 av G2Petter Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Hvordan får jeg opp "minimer fane" og "x fane" oppe i høyre hjørne. Har Opera 10.53 på bpde laptoppen, og nå på nye stasjonære pc. På laptoppen får jeg x for å lukke fane, og - for å minimere fane oppe til høyre. (Slik som screenshot viser). Men på den nye pc-en hvor jeg har innstaller Opera, (samme versjon), finner jeg ikke ut hvordan jeg får opp disse ikonene igjen. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Prøv å ta vekk haken ved Preferences -> Advanced -> Additional tab options -> Show close button on each tab. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Yes. Takker for løsningen. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 16. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2010 Garbage man no longer breaks Facebook albums! Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Jeg trodde det bare var meg.. Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Heisann, kommer til dere Operaguruer med ett spørsmål som har plaget meg i en liten tid. Først lette jeg etter en måte å lagre bilder på ett klikk (CTRL+LeftMouse gjør at jeg må klikke save etterpå). Fant ut at jeg kunne rote det til slik at alle bilder (som åpnes i egen tab) automatisk lagres i ei mappe. Dette var jo ett system som var fantastisk! Problemet er jo selvsagt at bildet ikke vises i opera, men kun lagres.Finnes det en måte å få bildet til å vise seg i egen tab og automatisk lagres til X:\bilder uten at jeg må klikke på diverse andre ting? Å lagre 100+ bilder med Ctrl+LMouse, Enter blir slitsomt.Om noen lurte: Preferences > File types > Få .jpg til å automatisk lastes ned til en bestemt mappe. Om det hadde vært mulig å både laste ned til mappa (automatisk) og open with opera samtidig, hadde det vært knall! Lenke til kommentar
hernil Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Noen som har fremgangsmåten for å få til Flash i Opera 10.53beta 1 på Ubuntu 10.04? Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 (endret) oAutoPagerize spørsmål: Ser ut som denne fukker opp historikken, dvs at Opera/forum husker hvilken post du har lest sist. La oss si at man leser tråd X her på forumet, og oAutoPagerize legger inn de sidene man ikke har lest, når man så går til oversikten over tråder igjen, så er fremdeles tråden ulest, selv om man har "lest" hele tråden med hjelp av oAutoPagerize. Var det forståelig? edit (siden ingen har svart enda) spørsmål om content blocking: feks på db.no så er det en svær blå boks som sier: "Siste nytt på Dagbladet.no", siden av denne en svær annonse, som er blocka. Dette blir da seende underlig ut. Hvordan fjerner jeg white space? eventuelt hvordan fjerner jeg denne boksen? Endret 20. mai 2010 av -iL- Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Haha, prøvde HTML5 i Youtube nå, fenomenalt! Videoen lastes helt på et blunk. http://my.opera.com/chooseopera/blog/2010/05/20/opera-supports-the-webm-video-format Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 det fungerer (fortsatt) ikke hos meg, bruker 10.53... Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 20. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2010 Det er link til testversjon 10.54 i posten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå