Torbjørn T. Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 (endret) Høgreklikk i sida --> Endra nettstadinnstillingane --> Nettverk. Endret 1. mai 2010 av Torbjørn T. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 (endret) Edit: Litt sent å svare 13 min etter spørsmålet var besvart.. trodde siden var oppdatert. Endret 1. mai 2010 av Peppep Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Den menyen får du bare ved Opera knappen, har man tatt bort den, og bruker bare File menyen, så vises ikke dette valget. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 (endret) Merkelig, men hvorfor vil du ta bort Opera-knappen og heller ha file-menyen? Du får mye bedre vertikal plass uten den øverste linjen. edit - Sjekket, og slik ser file-menyen ut hos meg: Endret 3. mai 2010 av ArilC Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Merkelig, men hvorfor vil du ta bort Opera-knappen og heller ha file-menyen? [/img] Fordi klikk på støgg opera knapp->finne bookmarks->velge bookmarks tar lengre tid enn bookmarks->velge bookmarks Men nå har jeg enn mellomløsning, der bookmarks er direkte som knapp på en toolbar Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 4. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2010 (endret) Evnt Ctrl + B Evnt bruke sidebaren, ved å ha en "knapp" langs hele venstre siden feks. Evnt F4 Endret 4. mai 2010 av Ståle Lenke til kommentar
Teac Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 (endret) Opera blir bare dårligere og dårligere for hver oppdatering. Irriterer meg grønn nesten hver dag nå. Før var det bare en gang i uka På netbooken har jeg kutta ut Opera helt. Den er altfor tung å drive, og her blir Chrome løsningen. På den stasjonære må jeg kompensere med Chrome. Typiske feil er for eksempel at noen ganger husker Opera passordet, andre ganger må jeg skrive inn. Typisk på facebook. Netbanken har jeg bare gitt opp. Har nesten daglig der jeg får opp bare noen bilder på diverse forumer. Kryssjekker ofte med Chrome og Firefox og da får jeg opp resten av bildene. I dag fikk jeg ikke opp menyer i google docs. Nettleseren har krasjet daglig denne og forrige uke. Begynner å gå på tålmodigheten løs dette Endret 5. mai 2010 av Teac Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 (endret) Vet. Etter 910.50, om jeg ikke husker feil, så har det vært masse småbugs. Håper de skjerper seg, for det var jo fjellstabilt før 10.50. Endret 5. mai 2010 av Gregory House Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Før jeg formaterte tidligere idag kom bokmerker og topp 10 opp når jeg trykket på adressefeltet. Nå kommer ingenting opp, hvordan kan jeg fikse dette? Før jeg formaterte maskinen fant jeg opera mappen i programfiler. Jeg førte denne over på en ekstern harddisk for å ta vare på bokmerkene mine. Men jeg vet ikke hvordan jeg går fram for å få denne mappen til å fungere nå, noen som vet? Lenke til kommentar
hernil Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Opera blir bare dårligere og dårligere for hver oppdatering. Irriterer meg grønn nesten hver dag nå. Før var det bare en gang i uka På netbooken har jeg kutta ut Opera helt. Den er altfor tung å drive, og her blir Chrome løsningen. På den stasjonære må jeg kompensere med Chrome. Typiske feil er for eksempel at noen ganger husker Opera passordet, andre ganger må jeg skrive inn. Typisk på facebook. Netbanken har jeg bare gitt opp. Har nesten daglig der jeg får opp bare noen bilder på diverse forumer. Kryssjekker ofte med Chrome og Firefox og da får jeg opp resten av bildene. I dag fikk jeg ikke opp menyer i google docs. Nettleseren har krasjet daglig denne og forrige uke. Begynner å gå på tålmodigheten løs dette Mitt tips; fresh install. Fjern alt og legg inn på nytt. Dette er stikk motsatt av det jeg opplever. Har nå brukt Opera de siste ukene etter 10.50 og aldri opplevd et kræsj jeg ikke har fremprovosert Lenke til kommentar
snartenkt Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Vet. Etter 910.50, om jeg ikke husker feil, så har det vært masse småbugs. Håper de skjerper seg, for det var jo fjellstabilt før 10.50. Her er det nok noen som har på seg rosenrøde briller. Det var nok av klaging for tidligere versjoner også. Det er bare det at de som ikke hadde problemer før men som har problemer nå svartmaler situasjonen fordi de kun ser på sin egen opplevelse av ting. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Ja, ok. Hadde ingen problemer før 10.50 jeg. Svartmaler det ikke, men noen er smått irriterende. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Den eneste buggen jeg har opplevd var kræsj etter lukking av en .pdf-fane. Det fikset de i nyeste oppdatering Lenke til kommentar
Teac Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Tok en fresh install igår. Fjernet alt appdata. Fjernet alle userscripts og la dem inn nye og oppdaterte. Får se hvordan det går. La kun inn wand filenn. Ellers så er alt nytt. Eneste rare var at jeg måtte skrive inn passordet for å komme inn her ca 8-9 ganger før den godtok det. Skrev inn det samme hver gang. Testet for sikkerhetsskyld på IE, der kom jeg inn første gang. Merkelig. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 det kan jo tenkes at grunnen til at du maatte skrive inn passordet saa mange ganger er fordi du tok over passordfila. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 (endret) Har nyleg installer Windows 7, Opera 10.53, men det er noko som ikkje stemmer. Når eg starter PC-en og Opera fungerer alt greit, men så plutseleg, ut av ingenting endres tastaturoppsettet. Ikkje i heile Windows, eg skriv no i Notepad, der alt fungerer som det skal. I Opera derimot verkar det som om tastaturet blir endra til engelsk. ÆØÅ fungerer ikkje og tastaturoppsettet er feil. Det går aldri tilbake av seg sjølv, å slå av og på Opera fungerer ikkje, men stort sett av og på PC-en så er det tilbake. Så er det plutselig engelsk igjen. Installerte først 10.51, og har sidan oppdatert til 10.52 og 10.53, alltid med same problem. Valgt språk er nynorsk og endrar seg aldri i innstillingene. Nokon som har peiling? Endret 6. mai 2010 av Zeph Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 6. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2010 Du trykker på alt og shift samtidig. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Hmm, skjer ingenting naar eg trykker Alt+Shift. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Jo, Æ, Ø og Å burde fungere igjen. Det er en hurtigtast for å bytte mellom valgte tastaturspråk, disse er vanligvis Engelsk og Norsk, så trykk alt+shift, skriv. Stemmer ikke æøå trykker du en gang til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå