Gå til innhold

Den store Opera-tråden


Ståle

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det noen løsninger på problemet med at ikke alle bildene lastes inn? Kjedelig å lese db.no og andre billedtunge sider, når over halvparten av bildene er borte... Jeg får heller ikke opp alle videoer, slik at jeg må laste siden på nytt for at de skal lastes inn..

Har så si ikke dette problemet, men de gangene det skjer er det ikke verre enn å høyreklikke på bildet og velge "Oppdater bilde".

det gjelder gjerne halvparten av bildene på siden så lite hensiktsmessig å oppdatere hvert bile manuelt, men det ordner seg sikkert med neste oppdatering:)

Lenke til kommentar

Ikke? Ytelsesproblemene er vanvittige her, og de har kommet med de siste par oppdateringene. Hva gjelder å tilnærme firefox, så tenker jeg brukergrensesnitt. F. eks. hva som skjer når du skriver noe i adressefeltet, og hvordan tryllestaven fungerer.

 

Men det største problemet er ytelsen og stabiliteten.

Lenke til kommentar

Ikke? Ytelsesproblemene er vanvittige her, og de har kommet med de siste par oppdateringene. Hva gjelder å tilnærme firefox, så tenker jeg brukergrensesnitt. F. eks. hva som skjer når du skriver noe i adressefeltet, og hvordan tryllestaven fungerer.

 

Men det største problemet er ytelsen og stabiliteten.

 

Kan du beskrive mer hva du mener?

 

For meg er Opera kjappere enn noensinne, og har ingen problemer med ytelsen.

Lenke til kommentar

Ytelsen er forsåvidt utelukkende når det er flashvideoer av ymse slag inne i bildet. Youtube eller proprietære løsninger. Men det gjelder i både XP, vista og win7, på tre maskiner. Og de samme maskinene kjører de samme videoene uten problem (og uten at resten av nettleseren/maskina går i sirup) med firefox.

 

Ellers så kræsjer jo nettleseren med ujevne mellomrom fordi opera virker ekstremt kresen på kode. En haug med nettsider opera ikke liker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...