Ståle Skrevet 21. april 2010 Forfatter Del Skrevet 21. april 2010 http://my.opera.com/chooseopera/blog/symantec-security-report Lenke til kommentar
eveant Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Ikke bare den raskeste, men den sikreste og nå Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Er det mulig å bruke Opera som MSN klient? Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 (endret) Er det mulig å bruke Opera som MSN klient? Ikke uten å bruke en widget. Her er en som tydeligvis har MSN. http://widgets.opera.com/widget/14932/ Den støtter ikke kyrilsk skrift (russisk) og ikke proxy. Ut i fra det jeg leste i komentarene. Edit: Testen den så vidt nå nettop. Den ser ut til å virke helt greit. Men du må gjøre litt instillinger for å vise kontaktene som ikke er tilkoblet. Endret 21. april 2010 av Dj_eLmO Lenke til kommentar
Arve1234567890 Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 @ trygveaa (& qualbeen) Da sier eg takk for svar! Ble litt mer klok og avslappet Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Bare hyggelig å hjelpe – og spre gjerne ordet videre om at høyt minneforbruk faktisk er bra! Alt for mange som tror at det beste for datamaskinen er å ha 99% ledig minne som aldri blir brukt.. ;-) Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Forrige uke fikk jeg plutselig massive problemer med maps.google.com i Opera 10.51. Opera velger rett og slett å kræsje (not responding) etter noen få sekunder på nevnte adresse. Jeg har forsøkt å løse problemet ved å fjerne alle cookies knyttet til Google, men det førte ingen vei. Noen som har vært borti tilsvarende eller har ev. problemløsende forslag? Lenke til kommentar
hernil Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Jeg ønsker Google MonkeyR UserJS til Opera. Har prøvd litt forskjellig, men får det ikke til å funke. Enlighten me! Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Forrige uke fikk jeg plutselig massive problemer med maps.google.com i Opera 10.51. Opera velger rett og slett å kræsje (not responding) etter noen få sekunder på nevnte adresse. Jeg har forsøkt å løse problemet ved å fjerne alle cookies knyttet til Google, men det førte ingen vei. Noen som har vært borti tilsvarende eller har ev. problemløsende forslag? Har du Drag 'n' Zoom i labs aktivert? Den er det hvertfall problemer med i Opera 10.52 snapshot. Gå til http://maps.google.com/maps?ftr=0 for å deaktivere labs og se om det hjelper. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Hvorfor kan jeg ikke logge inn på Facebook i Opera 10.51? Har prøvd å slette cookies... Takker for hjelpen Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Setter inn neste side (f. eks. her i forumet) når du scroller nedover - genialt Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Noen som har lyst å hjelpe meg med et lite problem? Har Opera 10.10 og XP (9.2-kompatible snarveier) Jeg bruker Ctrl+F5 (oppdater alle faner) mye. Men det jeg ikke liker, er at Opera med denne knappen oppdaterer alle faner i alle vinduer. Finnes det en løsning så den kun oppdaterer alle fanene i det aktive vinduet? Lenke til kommentar
eveant Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Setter inn neste side (f. eks. her i forumet) når du scroller nedover - genialt Funker det der til alt? Det er liksom ikke noe som blir helt feil eller noe? Hvis ikke er det jo genialt, men jeg blir bare så sur når sånne ting ikke funker til ditt og datt og så må jeg avinnstallere osv osv Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Funker ikke til alt - til nå har jeg sett det i aksjon på diskusjon.no og google. De stedene der denne er aktiv kommer det opp en grønn firkant, trykker man på denne kan funksjonen deaktiveres. Slik kan man se om det er pluginen som ødelegger hvis noe skjer Lenke til kommentar
eveant Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Så man kan altså velge hvilke sider man skal bruke det på ja. Da må jeg vurdere å skaffe meg det Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Setter inn neste side (f. eks. her i forumet) når du scroller nedover - genialt Noen som kan fortelle meg hvordan jeg kan automatisk skru av denne på spesifikke domener? Jeg besøker en spesifik side daglig der denne ødelegger designet, hadde vært fint om jeg slapp å skru av og på hele tiden selv om det bare er to museklikk. Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Jeg ønsker Google MonkeyR UserJS til Opera. Har prøvd litt forskjellig, men får det ikke til å funke. Enlighten me! Denne bruker en del Greasemonkey funksjoner, så det er nok derfor den ikke virker. Heldigvis har noen laget script som emulerer disse funksjonene til Opera. I tillegg måtte jeg endre noen småting for å få det til å virke. Det ser ut som det virker bra, men hvis det er noe som ikke virker så kan jeg prøve å fikse det hvis du sier fra. For å bruke det: Last ned de 4 vedleggene. Fjern .txt på slutten av filnavnet, så de slutter på .js. Legg de i User Javascript mappa du har valgt for Opera (gå til Preferences -> Advanced -> Content -> JavaScript options for å velge hvilken mappe dette skal være) GoogleMonkeyR.user.js.txt Modifisert fra dette (det du linka til) EmulateGM.js.txt Modifisert fra dette. a-lib-xmlhttp-cd.js.txt Henta herfra a-lib-stacktrace.js.txt Henta herfra Noen som kan fortelle meg hvordan jeg kan automatisk skru av denne på spesifikke domener? Ganske langt oppe i oAutoPagerize.js ser du at det står "@exclude https://mail.google.com/*". Legg til domenet du ikke vil ha med på samme måte rett under. Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Har du Drag 'n' Zoom i labs aktivert? Den er det hvertfall problemer med i Opera 10.52 snapshot. Gå til http://maps.google.com/maps?ftr=0 for å deaktivere labs og se om det hjelper. Takk for forslaget. Nei, ingen labs-funksjoner aktivert i Google Maps. Problemet løste seg selv like plutselig som det dukket opp :\ Lenke til kommentar
hernil Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Tusen takk trygveaa! Funket fjell såvidt jeg kan se Kunne du fikset på FFixer (tidligere Facebook Fixer) også tror du? Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Noen som kan fortelle meg hvordan jeg kan automatisk skru av denne på spesifikke domener? Ganske langt oppe i oAutoPagerize.js ser du at det står "@exclude https://mail.google.com/*". Legg til domenet du ikke vil ha med på samme måte rett under. Thankyou Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå