Lawliet Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 En annen ting er at Safari er raskere til å komme i gang med innlastingen. Så selv om Opera laster siden ferdig fortere så kommer jeg meg alikevell kjappere til det jeg skal med Safari. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Du kan ikke det Jo, det kan dem. Flere apps har skikkelig "pinch to zoom". Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Med mindre de er laget av Apple bryter de copyrighten. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 får ikke sett filmer på youtube lenger, står at jeg må oppgradere flashplayer (som jeg har, og restartet pcen), noen som vet hva problemet er? er btw slik på andre nettlesere og. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Er på grunn av adblock. Workaround: http://my.opera.com/chooseopera/blog/2010/04/15/youtube-fix Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 15. april 2010 Forfatter Del Skrevet 15. april 2010 (endret) Youtube-fiks. For de som sliter med Go Upgrade-feilmelding. http://my.opera.com/chooseopera/blog/2010/04/15/youtube-fix Endret 15. april 2010 av Ståle Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Linken funker ikke Fordi forumet har aids. Kopier og lim inn. Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Kopier teksten, så funker det. Bare linken som er feil. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Fikset dette problemet på PC-en til ei på skolen ved å google meg frem til en opera/firefox plugin til Opera. I ettertid har ikke den løsningen fungert på mine PC-er :o Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Noen som bare kunne poste det som står i "Blokkere nesten all reklame på nettet!" uten spoiler? Opera og Firefox klarer ikke og åpne spoiler tag. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Jo, det klarer de helt fint. Du må bare trykke til side for teksten, og ikke på selve spoilerteksten. Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 (endret) Nei, det klarer de ikke. Trykker overalt, ingenting skjer. Glem det, gikk inn i kildekoden og fant linken. Ellers takk for innsatsen, Herr Brun! Endret 15. april 2010 av Dofty Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Hmm. Er det gamle spoilere? Altså, ble innlegget posta før forumoppdateringa? I så fall, rapporter innlegget og be moderator om å fikse. Eller send PM til aktuell bruker. Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Tror det er gamle spoilere. De nye fungerer fint her i hvert fall. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 15. april 2010 Forfatter Del Skrevet 15. april 2010 (endret) se der Hvordan må jeg oppdatere de "gamle" da? STRESS! Kan de som ødela de få gjøre FFS!!! Endret 15. april 2010 av Ståle Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Ja, nå sendte jeg deg nettopp en PM. Bare se bort i fra den du, Ståle. Kanskje du bare trenger å fjerne spoiler-koden og sette på nye. Er ikke sikker selv. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 15. april 2010 Forfatter Del Skrevet 15. april 2010 (endret) Nå har jeg prøvd å Fjerne alt i posten, lagre, legge inn posten igjen, og lagre. Skrive på nytt på en av spoilerene. Slette linken som ikke ble rendret riktig i toppen. Men ingenting funket. Det er sikkert mange (les alle de andre) linkene som har klikket pga forumbuggen, som bugger spoilerene. Får se hva som skjer først. At vi blir lei, eller at de fikser det. edit; Og nå funker ikke [spoiler her heller. Endret 15. april 2010 av Ståle Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Det var da veldig så mye mas på spoiler-taggen i dag.. Hva med å heller flytte fokuset tilbake til Opera, som just i dag slapp Beta2 til Mac? http://www.opera.com/browser/next/ I tillegg ser vi at det ikke er alt for lenge til før release-versjon regnes klar, samt at ny beta for Linux er rett rundt hjørnet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå