Gå til innhold

Den store Opera-tråden

Ståle

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Herr Brun og andre:

Har også problemer med å logge meg inn på facebook på en av maskinene mine, det løste seg på et vis med å bruke "privat fane". Da fungerer alt som det skal. Antakelig ser Opera bort fra alt av eksisterende cookies og sånt med privat fane, og blir derfor ikke påvirket av gammelt rask. Kan hende det funker på gmail også, bare å prøve.

Lenke til kommentar

jeg høyreklikket og trykte på "inspect element" med en feil. Fikk plutselig opp en rar toolbarting som dekker den nederste tredjedelen av skjermen min. Hvordan får jeg den bort igjen?

Og hva er Opera Turbo? Bør jeg ha det av eller på?

edit: fant ut av hva opera turbo var og satte det på automatic.

Endret av Asmodeanx
Lenke til kommentar

Er det noen mulighet for å fjerne "Inspect Element" fra listen over valg når man høyreklikker på bilder? Før 10.51 valgte jeg automatisk det nederste valget når jeg skulle se bilde-egenskaper (som faktisk er skremmende ofte), men nå kommer jeg alltid anni Inspect Element som bruker tid på å loade og er i veien.

Lenke til kommentar

Har problemer med søk på play.com. Når jeg prøver å søke etter varer, både på den stasjonære og på laptopen blir jeg sendt til innlogging om jeg ikke er logget inn allerede. Om jeg er det, så blir jeg sendt til oversikten over ordre. Må bruke firefox.

Andre som opplever dette med Opera?

Lenke til kommentar

Har problemer med søk på play.com. Når jeg prøver å søke etter varer, både på den stasjonære og på laptopen blir jeg sendt til innlogging om jeg ikke er logget inn allerede. Om jeg er det, så blir jeg sendt til oversikten over ordre. Må bruke firefox.

Jeg. Trykk på søk i stedet for å bruke enter, så funker det.

Lenke til kommentar

Jeg. Trykk på søk i stedet for å bruke enter, så funker det.

OMG! Så tungvint :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...