Lawliet Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Fant det ut selv, but thanks anyway. Lenke til kommentar
Teac Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 (endret) Tror jeg går tilbake til 10.10 igjen (fra 10.51). Orker ikke dette tullet med at bilder forsvinner. Må sitte oppe med Opera og Firefox samtidig for å kunne surfe. Plagsomt :/ Endret 12. april 2010 av Teac Lenke til kommentar
Olaaaaa Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Herr Brun og andre: Har også problemer med å logge meg inn på facebook på en av maskinene mine, det løste seg på et vis med å bruke "privat fane". Da fungerer alt som det skal. Antakelig ser Opera bort fra alt av eksisterende cookies og sånt med privat fane, og blir derfor ikke påvirket av gammelt rask. Kan hende det funker på gmail også, bare å prøve. Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 (endret) jeg høyreklikket og trykte på "inspect element" med en feil. Fikk plutselig opp en rar toolbarting som dekker den nederste tredjedelen av skjermen min. Hvordan får jeg den bort igjen? Og hva er Opera Turbo? Bør jeg ha det av eller på? edit: fant ut av hva opera turbo var og satte det på automatic. Endret 12. april 2010 av Asmodeanx Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Oppe til høyre i toolbaren er det et kryss. Trykk på det. Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Ah der ja. Aner ikke hvordan jeg unngikk å se det tidligere O.o Takk iallefall Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Er det noen mulighet for å fjerne "Inspect Element" fra listen over valg når man høyreklikker på bilder? Før 10.51 valgte jeg automatisk det nederste valget når jeg skulle se bilde-egenskaper (som faktisk er skremmende ofte), men nå kommer jeg alltid anni Inspect Element som bruker tid på å loade og er i veien. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Ja, du kan forandre høyreklikkmenyen(e) akkurat slik du vil, og dermed både ta bort, og legg til elementer. Sist jeg gjorde det, så måtte jeg forandre på en tekstfil i profilmappa. Jeg tror det står her hvordan du ordner det du ønsker, om enn ikke rett ut: http://operawiki.info/EditingINIFiles Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Opera Mini App for iPhone: Approved. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Har problemer med søk på play.com. Når jeg prøver å søke etter varer, både på den stasjonære og på laptopen blir jeg sendt til innlogging om jeg ikke er logget inn allerede. Om jeg er det, så blir jeg sendt til oversikten over ordre. Må bruke firefox. Andre som opplever dette med Opera? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Har problemer med søk på play.com. Når jeg prøver å søke etter varer, både på den stasjonære og på laptopen blir jeg sendt til innlogging om jeg ikke er logget inn allerede. Om jeg er det, så blir jeg sendt til oversikten over ordre. Må bruke firefox. Andre som opplever dette med Opera? Jeg. Trykk på søk i stedet for å bruke enter, så funker det. Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 NITO sin registreringsside fungerte ikke i Opera Flaut for en teknologiorganisasjon. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Har problemer med søk på play.com. Når jeg prøver å søke etter varer, både på den stasjonære og på laptopen blir jeg sendt til innlogging om jeg ikke er logget inn allerede. Om jeg er det, så blir jeg sendt til oversikten over ordre. Må bruke firefox. Andre som opplever dette med Opera? Jeg. Trykk på søk i stedet for å bruke enter, så funker det. OMG! Så tungvint Lenke til kommentar
Cleaf Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Har vel bidratt til den norske opera mini nedlastningen... Likte den veldig, håper de ordner bugs snart. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Jeg bytter ikke før jeg kan zoome inn og ut med to fingre. Lenke til kommentar
snartenkt Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Er mye enklere å bare trykke der du vil zoome in vel? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 14. april 2010 Forfatter Del Skrevet 14. april 2010 Opera Mini supports both double tap to zoom in as well as pinch to zoom http://www.appleinsider.com/articles/10/04/13/first_look_opera_mini_for_iphone.html Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 De kan kalle det hva de vil, men det er ikke godkjent etter mine standarer. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Du kan ikke det, fordi det er en av Apples ni millioner patenter. Bryter du en blir du saksøkt slik som HTC, selv om Apple ikke var først ute med å patentere det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå