Gå til innhold

Den store Opera-tråden


Ståle

Anbefalte innlegg

Jeg trodde det liksom skulle ta et par/tre dager før Linux-versjonen kom ut. Men nå har det jo blitt uker :/

 

Vil ikke kalle flere uker for "shortly"

Åpenbart fordi Opera måtte dytte 10.50 ut døren fort som fy før MS pushet ut browser valget. At det tar tid å hente seg inn igjen er ikke veldig rart. Og "shortly" er et veldig relativt begrep.

Endret av Zappy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Andre som opplever at 10.5 beta på mac klikker maks når man poster på forumet? Måtte oppgradere fordi den forrige versjonen var enda verre å bruke på det nye forumet..

 

Uansett så er jeg ikke akkurat imponert over 10.5 beta til Mac, den kræsjer ganske ofte synes jeg (selv til å være beta). Må poste i forumet ved hjelp av Safari, med andre ord en midlertidig nødløsning.

Lenke til kommentar

Jeg trodde det liksom skulle ta et par/tre dager før Linux-versjonen kom ut. Men nå har det jo blitt uker :/

 

Vil ikke kalle flere uker for "shortly"

Det skal være snakk om uker til Mac- og Linuxversjonene er ferdig. Kilde: "We had to postpone plans to exit the screen ballot and therefore delay those versions. We have made various changes. For example, Mac OS X is based on Cocoa. We did something similar for Linux by cutting dependence QT as the software is better integrated into the system. I'd say it's a matter of weeks."

Lenke til kommentar

Men det løser problemet? Poenget er vel ikke at du skal deaktivere plugins permanent, men midlertidig for å se om det stemmer at plugins er årsaken til kræsjen. Har du Google Talk installert? Bruker du det? Hvis ikke, avinstaller programmet først, og forsøk deretter å slette filen (hvis ikke avinstallasjonen fjerner den automatisk). Hvis det ikke er en mulighet eller ikke fungerer, så bør du sende mail til den som blir oppgitt der og informere om det. Ellers kan du opprette en tråd om det på det My Opera-forumet, eller forsøke v. 10.51 som nesten er ferdig, og som har stort fokus på økt stabilitet.

Lenke til kommentar
Jeg trodde det liksom skulle ta et par/tre dager før Linux-versjonen kom ut. Men nå har det jo blitt uker :/

I og med at Linux-versjonen vel gjennomgår en mye større omskrivning enn de to andre, er det vel kanskje naturlig at det tar lenger tid...

 

Det skal være snakk om uker til Mac- og Linuxversjonene er ferdig. Kilde: "We had to postpone plans to exit the screen ballot and therefore delay those versions. We have made various changes. For example, Mac OS X is based on Cocoa. We did something similar for Linux by cutting dependence QT as the software is better integrated into the system. I'd say it's a matter of weeks."

Hvor leser du dette?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...