AlexK Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Jeg har et litt sært spørsmål, som jeg håper at eiere av Samsung 191T og 181T kan hjelpe med med. Hvis dere skyver skjermen i nederste stilling, kan dere måle følgende avstander for meg: 1. Fra skrivebordet og opp til skjermen (underkant av rammen) 2. Fra skrivebordet og opp til toppen av skjermen (overkant av rammen) Håper at noen tar seg tid til å utføre dette noe spesielle oppdraget. :-) Lenke til kommentar
rLnd Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Min 191T: 1. 123mm 2. 470mm Lenke til kommentar
AlexK Skrevet 1. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2003 Takker og bukker! :-) Grunnen til at jeg ville ha disse målene, er at jeg helst vil ha skjermen ganske lavt, siden jeg ellers har lett for å få vondt i nakken. Har vurdert å prøve en Samsung etter at jeg leverte tilbake min Eizo L685. Tilsvarende mål på den var 96 mm og 423 mm. At en 19-tommer rager litt høyere, er jo selvfølgelig, men det er litt dumt at det ikke går an å justere den så nedre kant kommer like langt ned som på Eizo-en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå