bubben Skrevet 5. januar 2002 Del Skrevet 5. januar 2002 Har utrydda alle i basen utenom siste vakta, men klarer ikke å hoppe usett på lastebilen... Noen råd??? Takker for alle hjelpsomme svar, problemet er løst, og jeg er verry happy :smile: [ Denne Melding var redigert av: bubben på 2002-01-06 19:10 ] Lenke til kommentar
jason Skrevet 5. januar 2002 Del Skrevet 5. januar 2002 Poenget er å snike seg ombord uten at noen ser deg, den vakten med bilen er sjåføren tror jeg.Sneik meg ihvertfall ombord med at jeg så å si holdt meg til høyre hele tiden. Et lite tips er å bruke kikkerten slik at du ser når de har snudd ryggen til. Lykke til Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 5. januar 2002 Del Skrevet 5. januar 2002 Kanskje du skal se på eventuelle vakt-runder han vakta tar...? Og time greia litt? Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 6. januar 2002 Del Skrevet 6. januar 2002 Pass på at du ikke tar den siste vakta ettersom han må åpne opp for lastebilen. Bare drep alle uten om han (han er ganske tunghørt!!!) Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 6. januar 2002 Del Skrevet 6. januar 2002 Et lite tips: Si ifra hvor i spillet du er kommet neste gang Lenke til kommentar
OGB Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 Spiller på vanskeligste nivå og har samme problem. Holder til høyre og beveger meg mens vakten ser bort, men blir oppdaget likevel. Virker som alarmen går når du passerer en grense ved den første av de tre "kassene" ved muren. Er det andre måter å komme seg usett ombord i bilen på? Lenke til kommentar
Kognito Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 Du må ikke drepe den nest siste vakta! Gjør du det, vil han som står ved bilen se deg nesten uansett! Det er i alle fall min erfaring... Lenke til kommentar
OGB Skrevet 5. juni 2002 Del Skrevet 5. juni 2002 får opp threaden igjen, trenger hjelp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå