Klumpen90 Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Hvilken av disse to mobiletelefonene skal jeg velge? Eller hva er forskjellen mellom disse to? Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Hvilken av disse to mobiletelefonene skal jeg velge? Eller hva er forskjellen mellom disse to? etter min mening.. w580.. lillesøsteren min hadde bursdag i går.. og hun fikk w580.. og den rett og slett litt fet! det er knall bra Mp3 telefon med god lyd.. trackID(tar opp sangen på radio også sier den navnet på artisten som sang sangen og hvilken sang) på den og det systemet at når du hører på musikk kan du riste telefonen til siden for og bytte sang.. litt greit vist man har en del sanger på den.. var tilogmed skritt-teller på den.. S500 har 12MB lagringskapasitet.. samme har w580, men her får du med en minnebrikke på 512mb på kjøpet.. er selvsagt mulig å kjøpe minnebrikke utenom til s500 da.. Vist utseende blir litt det samme for deg, så går du for w580.. Størrelse og spesifikasjonene er akkurat de samme.. bare w580 er en walkman telefon og har hurtigknapper for musikk og litt flere fancy ting når det kommer til musikk avspilling.. Lenke til kommentar
kjellmorrell Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 k530i er bra! ikke så dyr heller.. mp3 spiller radio kamera osv. vet ikke om den har track id? det står en plass men finner det ikke Lenke til kommentar
Duqe Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Bestilte selv en s500i black, skal bare ringe og sende txtmld og syntes at designen var fin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå