Rudde Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Har hørt om folk som har 8800 GTX oppi 60 grader men jeg har den oppi hele 73 grader :S Når jeg bare har opp skrivebordet :S Er dette normalt og hva skal jeg gjøre for å få den kjøligere?? den er ikke overklokket eller tuklet med/modifisert. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Det set ut som en veldig høy idle temperatur. Prøv å åpne sidedøren på kabinettet og se om temperaturen faller. Tror grunnen til den høye temperaturen er dårlig luftgjennomstrømming. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 1. november 2007 Forfatter Del Skrevet 1. november 2007 Hadde den nedi 69 grader med lokket på og nå er den på 64 grader Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 2. november 2007 Forfatter Del Skrevet 2. november 2007 Fikk den nedi 64 grader ved å snu den ene visfta som blåste ut.. jeg har jo mange hull i kabinettet luften kan gå ut av og jeg har jo vifta til strømforsynern som blåser ut.. Eller burde jeg snu den tilbake?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå