Gå til innhold

Fotokonkurransen v.4, runde 6: "Fugler og dyr"

Gissan

Avstemming i fotokonkurransen "Fugler og dyr".  

56 stemmer

1. 1. Stem på det bildet som du mener fortjener din stemme.

• Uten tittel
      4
    • Kan jeg få se nøttene dine?
      17
    • Fuglane
      3
    • Ulven
      13
    • Måke i solnedgang
      2
    • Blåmeis
      2
    • Splasj
      11

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg logget meg sannsynligvis inn på tråden akkurat da bildet ble fjernet, og har dermed ikke sett det. Regner med de færreste har fått det med seg, og i så fall er ikke det noe å bry seg om. Så lenge en regel er brutt ubevisst og det ikke er alvorligere enn som så, ser jeg overhodet ingen problemer med å la han delta med bildet sitt.

Lenke til kommentar

Sånn, nå er forrige vinnerbilde + link til denne tråden lagt til på forsiden.

Pga en feil hos min ISP har jeg ikke tilgang til å endre slikt i helgene og andre dager jeg ikke er på kontoret, så fint om dere sender meg linker etc i så god tid som mulig.

Lenke til kommentar
Det er DIN jobb som arrangjør å finne ut av det. Du skal forsikre deg om at bildene overholder konkuransens regler.

Mener du at jeg, som er kicka fra konken, skal passe på at dere holder dere til reglene?

Hva med å gjøre en ordentlig jobb når du er arrangjør? ;)

jeez... Av og til lurer jeg på hvorfor jeg leser dette forumet - mange krasse utfall og usakligheter... Hvis du mener at det er noen som "jukser" så får du bare si det.

Endret av sverrelerre
Lenke til kommentar

Det går jo an å sende en PM, istedetfor å "lufte det" her på forumet.. Jeg synes det er fint hvis Mr.Olsen har oppdaget noen som har cheatet, men da er det jo bare å si det.. Ikke noe vits i å legge opp til noe gjettelek angående hvem som har jukset/misforstått reglene.. :)

Lenke til kommentar

Det stemmer Juliess. Samtidig har det blitt postet i denne tråden. Derfor diskvalifiserer jeg det, for brudd på regelen om anonymitet.

Til deg Mr. Olsen: Hvis du hinter til bildet "kan jeg få se nøttene dine?", så er vel det tatt i riktig tidsperiode?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...