Gå til innhold

Kjøpe LCD 17-20" til ca 1500-2000,- Noen som har anbefalinger ?


aGal

Anbefalte innlegg

Hei, sitter nå å tenker litt på om jeg skal skaffe meg flatskjerm selv om CRT'n jeg har nå er ganske så god.

Er bare det at den er så h**ve*es stor å dra med seg over alt på LAN etc. samt at den tar en del plass jeg føler jeg kunne brukt bedre.

Men så er det pris da, har ikke lyst til å gi mer enn 2000 kroner, størelser mellom 17-20" går men helst 19", ikke større, har bare 27" TV så gidder ikke begynne å konkurere med den i størrelse :p

 

Bruksområde:

Spilling (burde ikke ha etterslep).

Den burde ha et ganske klart bilde egentlig, men vet ikke hva jeg kan forvente i 1500-2000 kroners klassen.

Den skal helst ikke ha så mye unødvendig dritt (eks. høyttaler, tv tuner, usb-hub).

Den burde se litt pen ut.

Den burde ha mulighet for å kunne henges på veggen etc.

Tilkobling har jo ikke så mye å si for meg, mulighet for å kobletil DVI-D, VGA og HDMI.

 

Med andre ord, jeg sikter etter en skjerm med bra bilde, åssen den ser ut har egentlig lite å si.

 

Etter som jeg kommer til å legge inn en ordre fra komplett på 2-3 ting før jul (om en måned) så er det fint om skjermen kan kjøpes der...

 

Har sett litt rundt på komplett.no og i prisguiden har ikke snøring på LCD skjermer til PC så da spør jeg dere her på forumet !

 

Noe som falt meg i smak var Eizo 19" LCD FlexScan S1901

LINK: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=334215

Er denne bra ?

 

Forslag mottaes med takk på forhånd !

 

EDIT: Fikset litt på :)

Endret av aGal
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...