Gå til innhold

Problemer med warhawk

drasdo

Anbefalte innlegg

Har lastet ned warhawk fra playstation store og alt gikk fint med det

Men hver gang jeg spiller så kommer det opp at jeg er frakoblet mitt inni spillene. Ikke noe problem med å begynne i et nytt men det skjer det samme der. Er så frustrerende at jeg noen ganger kan spille 20 min mens andre så blir jeg frakoblet etter 3....hva skjer og please hjelp meg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde problemer med dette da spillet kom. Etter at jeg disablet mediasharing eller mediasenterfunksjonalitet i ps3'en så funka alt bedre. Forsøkt dette?

Som det nevnes over her. På spill MÅ man ha en rock solid nettverksforbindelse. Bruk kable i stedet for trådløst hvis du kan. Forsøk i hvetfall med kable for en kort periode for å se om det hjelper.

Lenke til kommentar
den er koblet med kabel mens jeg har tråløst til pc..kan dette gjør et utslag?

dumt spm sikkert men hvordan disabler jeg mediasenterfunksjonalitet

takk for gode svar så langt:-)

Har du lasta ned spillet eller har du kjpt over disk? Sørg forå gjøre en system update av ps3'en. Jeg hadde mye krøll i starten med å overhodet komme på nett med warhawk intill det kom en system update.

Lenke til kommentar

nå som vi er inne på problemer med Warhawk! har noen lasta ned oppdateringen som kom idag? jeg lasta den ned, men fikk feilmeldingen ''Du kan ikke få adgang til dette innholdet på din konto'' det er visst flere folk som har det samme problemet.. det gjelder visst bare de med PSN versjonen.. så jeg anbefaler folk å vente med å laste ned den oppdateringen..

Endret av MclarenMrcedes
Lenke til kommentar
den er koblet med kabel mens jeg har tråløst til pc..kan dette gjør et utslag?

dumt spm sikkert men hvordan disabler jeg mediasenterfunksjonalitet

takk for gode svar så langt:-)

Har du lasta ned spillet eller har du kjpt over disk? Sørg forå gjøre en system update av ps3'en. Jeg hadde mye krøll i starten med å overhodet komme på nett med warhawk intill det kom en system update.

jeg har lastet det ned fra ps-store for 200 og et eller anna

men hvir finner en oppdateringen?det kommer opp hos meg at siste versjon er allerede installert

prøvde å slå av mediagreia men det henger seg opp der å, men nettet er forsatt oppe

skjønner ingenting...er jo hekta på spillet og:-(

Lenke til kommentar

Det funka fint det, jeg slettet den gamle warhawken og lastet det ned på ny. Da virket det helt som vanlig. Men når jeg starter spillet får jeg opp den update request`en igjen..

Det funker vist ikke så fint allikevel, kan være dette bare er på min PS, men når jeg connecter meg til SCEE sine servere fryser spillet når det står connected, men dette gjør den ikke på andre severe.

Vet ikke om SCEE sine krever updaten jeg eller hva som er galt, men noe er det..

Har prøved en 3-4 ganger på deres servere og den fryser hver gang..

Endret av kj0tar
Lenke til kommentar
Det funka fint det, jeg slettet den gamle warhawken og lastet det ned på ny. Da virket det helt som vanlig. Men når jeg starter spillet får jeg opp den update request`en igjen..

Det funker vist ikke så fint allikevel, kan være dette bare er på min PS, men når jeg connecter meg til SCEE sine servere fryser spillet når det står connected, men dette gjør den ikke på andre severe.

Vet ikke om SCEE sine krever updaten jeg eller hva som er galt, men noe er det..

Har prøved en 3-4 ganger på deres servere og den fryser hver gang..

Prøv å teste en vanlig server da. Som ikke er SCEE. Ville jo tro at den henger seg opp fordi du ikke har updaten..

Lenke til kommentar

Det funker på servere som ikke er SCEE sine, spillte litt i går..

Det er bare SCEE sine som sikkert "nekter" meg adgang pga updaten..

Men jeg kunne tenkt meg å bare fått dette til å fungere som det skal jeg da, kan ikke være at vi som har kjøpt spillet på nettet nå ikke får spille mer, at vi må gå i butikken å kjøpe det for full pris?

Lenke til kommentar

Da prøver jeg å oppdatere for 2 gang, for å se hva som skjer..

Det funka som bare det dette nå, oppdaterte og kom rett inn på spillet etter på.. Vet ikke hva som skjedde i går jeg, men det viker nå i allefall.. :)

Endret av kj0tar
Lenke til kommentar

Det funka som bare det dette nå, oppdaterte og kom rett inn på spillet etter på.. Vet ikke hva som skjedde i går jeg, men det viker nå i allefall.. :)

Samme her. Lastet ned spillet på nytt, og deretter updaten. Nå funker det som bare juling!

Lenke til kommentar

Samme her. Lastet ned spillet på nytt, og deretter updaten. Nå funker det som bare juling!

har lastet det ned på nytt 3 ganger og tatt oppgraderingen men forsatt så stopper spillet mitt inni et game...er det noen som forsatt har samme problem eller er det noen som kan gi meg noen råd om hvordan jeg kan fikse dette?blir så frustrert for har enda ikke fullført et spill...har også tatt bort den multimediagreia som noen sa

hva skal jeg gjøre nå da?

Lenke til kommentar

Er kommet en ny oppdatering som jeg egentlig var skuffet over, men hadde håpet at denne skulle hjelpe med at warhawk hos meg skulle funke

har skrevet inn her flere ganger å tatt imot tips, men sliter forsatt at jeg midt inni et spill blir frakoblet fra warhawk selv om nettet mitt er oppe å går

har slått av å på media greie uten noen effekt..

er det noen andre som har problemer eller har hatt som kan gi meg råd...dør snart hvis jeg ikke får fullført et game, selv om jeg bruker timer på det hver gang

please kom med respons til meg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...