Fasius Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Hei Lurte på om det er noen som har noen erfaring med å handle bærbar fra Alienware. Har tenkt å kjøpe meg en bærbar om ikke så alt for lenge, og jeg hadde primært tenkt meg ut Toshiba X200. Men etter å ha sett litt på Alienware sine sider, har jeg funnet ut at en kan få mer for mindre. Men det som jeg igrunn lurer på her, er hvor mye en eventuelt må betale for å få fraktet en bærbar fra USA til Norge? Selve maskinen koster rundt 12 500, men hvis jeg eventuelt må betale en del i tollavgifter, moms osv osv, er det kanskje like så greit å gå for Toshibaen. Eller? Takk for saklige svar Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Det blir vel 25% moms. Så prisen for maskinen blir ca 15500. Itillegg så må maskinen sendes til utland vis noe skjer og du mister norsk reklamasjon. Alt i alt så ville jeg heller gått for toshiba'en. Lenke til kommentar
another_visitor Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Jeg tror ikke Alienware USA leverer til Europa, du må evt bestille via alienware.co.uk og der er prisene en del dyrere enn prisene du finner i USA.. kursen tatt i betraktning i tillegg. Så må du legge til 25% moms som 2mmy91 nevner, på både maskinen & fraktprisen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå