Gå til innhold

Hvordan koble Pioneer 428XD til PC?

Anbefalte innlegg

Har koblet til min Pioneer 428XD til datamaskinen vha en DVI-HDMI kabel for å kjøre 720p materiale fra datamaskinen. Tingen er at jeg mister mange detaljer på Pioneeren sammenlignet med dataskjermen, hvis det er en mørk scene så blir alt helt svart på Pioneeren mens på dataskjermen kan man se detaljene i mørket. Har spurt om det samme på Avforum, ingen svar enda, men der sa noen at jeg har gjort noe feil siden jeg må velge inngang 4 for at jeg skal få PC-bildet opp på Pioneeren.

Er det noen innstillinger jeg må fikle med når det gjelder skjermkortet? Har et ATI Radeon X1900GT kort og Catalyst Control Center installert på maskinen hvis det er noen som er kjent med innstillinger som må gjøres der.

Endret av CurSe
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tar en småfrekk bump med en litt annen emnetittel, noen som kan hjelpe?

Prøvde dette uten suksess:

ATI Catalyst Control Center : Basic Mode

- Easy Setup Wizards

Main display: 90GX2

Second Display: PIONEER_PDP

- Extended Desktop(Valgte denne siden det står at det er bra for video, clone hadde jeg fra før av)

- Display Settings

Desktop 1:

90GX2 1280x1024 60hz color quality: High

Desktop 2:

PIONEER_PDP 1024x768 60hz color quality: High

Så får jeg opp et bilde hvor jeg skal plassere skjermene i forhold til hverandre, trykte egentlig bare finish siden jeg ikke helt hva jeg skal gjøre her.

- Finish -

Eneste forskjellen nå er vel i grunn at jeg kan trekke over bilder og andre ting til Pioneeren så jeg har åpenbart gjort feil igjen. Skal jeg se film så må jeg trekke det bildet over til Pioneeren, men bildekvaliteten er uforandret mtp hvordan det var før.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...