RattleBattle Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Hvorfor er det så vanskelig å ta med kun 2-3 sticky-tråder? Jeg har forøvrig 1440X900 i oppløsning... Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Selv om jeg ikke er så veldig aktiv bruker i akkurat den forum delen, så har jeg lagt merke til akkurat det samme. En enkel måte å rydde opp er å lage en samletråd, eller så kan man jo også vurdere å unsticky noen tråder også kanskje. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Samletråder fungerer utmerket, så lenge den som lager den tar ansvar for å oppdatere den kontinuerlig. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Endel av "regeltrådene" osv vil bli flyttett til å være en annonsering/retningslinje-link (lik hva man finner i Politikk). Ellers så må det vurderes om det er behov for at hver enkelt tråd er sticky. Det blir for en ulempe når det blir mer enn tre-fire stk. i en kategori. Jeg skal ta meg en runde på forumet og se over det som er Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg