Whackedorange Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Jeg har solgt 200+ ps3 konsoller og har kun fått 3 "defekte" i retur.Kun den ene klarte ikke å lese plater, den andre hadde en utvendig skade og den siste slo seg stadig av. Alle gikk i stykker iløpet av den første måneden. Vil si dette er pene tall når det gjelder feil på en ny maskin. levert inn 2 stk ps3 selv Whackedorange: Du har hatt uflaks. Om man skal stole på Spillorakelet, noe jeg ikke finner noen grunn for å ikke gjøre, så tror jeg at han har vært ørlite heldig kanskje.. TROR det ligger på ca 5 defekte av 100 konsoller. Dette kan selvfølgelig øke etter hvert som konsollene blir eldre, men dette gjelder også andre konsoller. HW slites av bruk. Hvor mange launch konsoller av xbox 360 finnes det om 1-2 år? Min 360 røk for noen uker siden hadde ikke vært noe som helst tull med den men jeg tror en del hyggelige timer med Eternal Sonata som forøvrig også kommer til PS3 en eller annen gang neste år. Forøvrig den ene PS3 bytta jeg samme dag for den bråkte noe så syktlig, var vist vifteproblemer med den, den andre tok kvelden når jeg skulle se på en BR film, får håpe den tredje ps3 holder for det er en fantasktisk spillmaskin, begge er det egentlig og glad for att jeg har begge. Lenke til kommentar
Oas3k Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 (endret) Trokke det blir et problem, men just for the record så har jeg hatt 5 ps2 oppgjennom tidene, grunnen? jo først sluttet den å lese dvd så gammle spill, så alle spill. med SAMTLIGE av konsollene. 360 en min sluttet også å else discer da, så dunno kanskje inne tempraturen? Oo Ikke hatt noe prob med PS3 en enda i allefall Endret 2. november 2007 av Oas3k Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 (endret) Er jo ein kjent sak at PS2 i sin tid var rimelig på halv 8 den også. Denne generasjonen er det MS som har tatt batongen. Endret 2. november 2007 av Mala Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Er jo ein kjent sak at PS2 i sin tid var rimelig på halv 8 den også. Denne generasjonen er det MS som har tatt batongen. og slått istykker sine egne konsoller?:o Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Har aldri hatt en konsoll som har rykki så jeg har måtte leveren den. Har hatt PS, PS2 og nå PS3 Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Har aldri hatt en konsoll som har rykki så jeg har måtte leveren den.Har hatt PS, PS2 og nå PS3 Same here!! Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Har aldri hatt en konsoll som har rykki så jeg har måtte levert den.Har hatt PS, PS2 og nå PS3 Same here!! Og en Nintendo Advance som jeg aldri har brukt. Det med at ting og tang ryker har litt å si med hvem som eier tingene å. F.eks: Jeg har hatt den samme mobben i 2 år mens en kompis har ødelagt 3 mobiler på den samme tida. Jeg tar vare på ting han ikke. Det er nok en grunn til at mange konsoller til folk ryker Lenke til kommentar
furu Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Det er en direkte tåpelig "teori". Du kan ikke mene at grunnen til at en del PS3'er nå ryker er at folk ikke behandler den riktig. Kan gå helt tilbake til mitt gamle Philips tv-spill via N64, Xbox, PS1,PS2 + slim, Gameboy, Gamecube, Gameboy Advance, Nintendo DS lite, PSP, tre stk. X360 og sikkert en del annet jeg ikke kommer på. Av alle disse har jeg ikke hatt problemer med noen, unntatt da min første PS3. Det er klart det må være noen maskiner med feil. Det er ikke til å unngå. Det skader ingen at vi som har hatt feil på maskinen legger ut info om det. Det er heller ingen som har uttalt seg negativt selv om de har vært uheldige. Det rare er jo at det virker å være et større å problem med 40 enn 60GB, i hvert fall hvis man ser i forhold til antall maskiner som er solgt av hver type. 40GB virker å være overrepresentert når man leser innleggene. Lenke til kommentar
Chaqwa Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Nok en grunn? Det er ikke sånn at jeg går rundt kaster xboxen eller mister den med vilje. Min xbox 360 har alltid ligget rolig på tvbordet og ikke no mer, likevel har jeg måttet levere to xboxer til reperasjon. Det er alltid noe med xboxen er bare så grundig lei. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Jeg mente at det kan være en av grunnene. Har mange venner som behandler ting dårlig, og de får igjen for det veldig ofte. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 At folk behandler ting dårlig er jo selvfølgelig en årsak til at de blir ødelagte. Men på noen produkter er det jo produksjons feil. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Det er en direkte tåpelig "teori". Du kan ikke mene at grunnen til at en del PS3'er nå ryker er at folk ikke behandler den riktig. Kan gå helt tilbake til mitt gamle Philips tv-spill via N64, Xbox, PS1,PS2 + slim, Gameboy, Gamecube, Gameboy Advance, Nintendo DS lite, PSP, tre stk. X360 og sikkert en del annet jeg ikke kommer på. Av alle disse har jeg ikke hatt problemer med noen, unntatt da min første PS3. Det er klart det må være noen maskiner med feil. Det er ikke til å unngå. Det skader ingen at vi som har hatt feil på maskinen legger ut info om det. Det er heller ingen som har uttalt seg negativt selv om de har vært uheldige. Det rare er jo at det virker å være et større å problem med 40 enn 60GB, i hvert fall hvis man ser i forhold til antall maskiner som er solgt av hver type. 40GB virker å være overrepresentert når man leser innleggene. Selvfølgelig kan det være en av grunnene til at Ps3'er og Xbox 360'er ryker. Plasserer du en xbox 360 i ett lukket skap mens at du spiller kan være sikker på at den ikke fungerer mer etter den spilleøkten. Gjør du det samme med en Ps3 risikerer du å ødelegge den, viften vil i alle fall bråke noe helt jævlig. Unger med skitne fingre som bytter plater, dulter borti maskinene mens de er på osv osv er også grunner til at de kan stryke med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå