Xillion Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 (endret) Har lagt merke til at mange ps3'er slutter å lese disker.. tror dere at dette blir et stort problem slik som ''The red ring of death'' bare med ps3? Endret 1. november 2007 av Xillion Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Viss dette blir like stort som RROD som vill si 33% skal jeg gi deg en tur jorda rundt med bilen min Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Problemene ser ut til å komme med den nye 40GB utgaven virker det som, men at det blir like omfattende som RROD...vel det skal godt gjøres tror eg Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Problemene ser ut til å komme med den nye 40GB utgaven virker det som, men at det blir like omfattende som RROD...vel det skal godt gjøres tror eg Ja det virker nesten slik. Jeg har aldri hørt om noe slikt på en 60 gb modell, har dere? Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 (endret) Problemene ser ut til å komme med den nye 40GB utgaven virker det som, men at det blir like omfattende som RROD...vel det skal godt gjøres tror eg Ja det virker nesten slik. Jeg har aldri hørt om noe slikt på en 60 gb modell, har dere? Kanskje de har latt en huleboer fjerna tinga og tatt med litt mye Men er det bare på 40 GB? Har nettopp kjøpt 60 GB Endret 1. november 2007 av S_B_R Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 (endret) Problemene ser ut til å komme med den nye 40GB utgaven virker det som, men at det blir like omfattende som RROD...vel det skal godt gjøres tror eg Ja det virker nesten slik. Jeg har aldri hørt om noe slikt på en 60 gb modell, har dere? Knakje de har lett en huleboer fjerna tinga og tatt med litt mye Men er det bare på 40 GB? Har nettopp kjøpt 60 GB Vel man kan jo aldri si at dette ikke kan skje med 60 gben også da men jeg har i hvertfall ikke hørt om noe slikt på den. Dessuten har du jo 2 års garanti så hvis det blir noe tull får du jo ny Endret 1. november 2007 av Tom-i-hue Lenke til kommentar
Burns Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Joda. Min blue ray spiller har gått fløyten en gang. Det er en 60 g. utgave.. Men når jeg leverte inn min så sa de at det var den første de hadde fått inn som det var noe feil på. Lenke til kommentar
Xillion Skrevet 1. november 2007 Forfatter Del Skrevet 1. november 2007 Joda. Min blue ray spiller har gått fløyten en gang. Det er en 60 g. utgave.. Men når jeg leverte inn min så sa de at det var den første de hadde fått inn som det var noe feil på. De sa Spaceworld til meg også da kontrolleren min var ødelagt, de sa '' dette er første gangen jeg har hørt om noen feil på xbox 360'' Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Joda. Min blue ray spiller har gått fløyten en gang. Det er en 60 g. utgave.. Men når jeg leverte inn min så sa de at det var den første de hadde fått inn som det var noe feil på. De sa Spaceworld til meg også da kontrolleren min var ødelagt, de sa '' dette er første gangen jeg har hørt om noen feil på xbox 360'' 360. Hva snakker du om a? Tråden er om PS3 Lenke til kommentar
Xillion Skrevet 1. november 2007 Forfatter Del Skrevet 1. november 2007 Joda. Min blue ray spiller har gått fløyten en gang. Det er en 60 g. utgave.. Men når jeg leverte inn min så sa de at det var den første de hadde fått inn som det var noe feil på. De sa Spaceworld til meg også da kontrolleren min var ødelagt, de sa '' dette er første gangen jeg har hørt om noen feil på xbox 360'' 360. Hva snakker du om a? Tråden er om PS3 da jeg HADDE en 360 Lenke til kommentar
Burns Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Hehe.. det er nok noen luringer som jobber i disse butikkene.. Jeg fikk røde ringer på min 360, og har måtte levere den 2 ganger. Og hver gang jeg har spurt om det har vært noe problem med de, så har de sagt at det er helt ukjent for dem at de grønne lysene blir røde. Men det er en stund siden jeg har hatt noe problemer med den nå. Så det var sikkert en stund de ville prøve å dysse ned litt.. Lenke til kommentar
Spillorakelet Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Jeg har solgt 200+ ps3 konsoller og har kun fått 3 "defekte" i retur. Kun den ene klarte ikke å lese plater, den andre hadde en utvendig skade og den siste slo seg stadig av. Alle gikk i stykker iløpet av den første måneden. Vil si dette er pene tall når det gjelder feil på en ny maskin. Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 ser ikke helt hva man vil med denne tråden.. tror jeg lukter hvor det kommer til å ende Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 levert inn 2 stk ps3 selv Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Viss dette blir like stort som RROD som vill si 33% skal jeg gi deg en tur jorda rundt med bilen min Må quote i tilfelle det faktisk skjer. Lenke til kommentar
henky Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 aldri hørt om noe som rrod eller red ring of death.. noen som vil forklare fort? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Ikke noe som heter det på denne delen av forumet. Spørr eller søk på Microsoft delen Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 aldri hørt om noe som rrod eller red ring of death..noen som vil forklare fort? Dette er probleme som Microsoft sa ikke eksisterte, helt til 3 av 4 verksteder nektet og repparere på dette problemet. saken er at varme sprederen på 360 er alt for liten sammen med en vifte som ikke er effektiv nok, så om du pakker 360'en litt inn, slikt at den står varmt, samt kanskje dårlig ventilasjon, så feiler den, fort. feilprosenten er utrolig høy på 360'ere som får RROD, dvs maskin vare feil. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 MS har Red ring of death Sony har "das uber leet" Blu-ray of death Men fra spøk til alvor. Av flere tusen enheter produsert i døgnet så sier det seg selv at enkelte dårlige egg kommer gjennom nåløyet til sikkerhets klareringen. At PS3er sluter å lese disker tror jeg mer ligger på noe slikt enn det som er MS sitt problem, som ikke er relatert opp mot feilende produksjonsenheter men dårlig egg fra starten av, noe MS har innsett, inrømmet og lagt seg flat etter. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Jeg har solgt 200+ ps3 konsoller og har kun fått 3 "defekte" i retur.Kun den ene klarte ikke å lese plater, den andre hadde en utvendig skade og den siste slo seg stadig av. Alle gikk i stykker iløpet av den første måneden. Vil si dette er pene tall når det gjelder feil på en ny maskin. levert inn 2 stk ps3 selv Whackedorange: Du har hatt uflaks. Om man skal stole på Spillorakelet, noe jeg ikke finner noen grunn for å ikke gjøre, så tror jeg at han har vært ørlite heldig kanskje.. TROR det ligger på ca 5 defekte av 100 konsoller. Dette kan selvfølgelig øke etter hvert som konsollene blir eldre, men dette gjelder også andre konsoller. HW slites av bruk. Hvor mange launch konsoller av xbox 360 finnes det om 1-2 år? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå