mamama Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Trenger Colgate-smil lyd! That's right. Jeg skal nemlig lydlegge 3 minutt av Over the Hedge. Blant de minuttene finnes det et behov for lyden av et realt Colgate-smil av typen happy shiny white teeth. Vet du om en? Eller søkeord jeg kan bruke for å finne en? På forhånd takk Lenke til kommentar
mamama Skrevet 3. november 2007 Forfatter Del Skrevet 3. november 2007 Noen som har tips til hvor jeg kan få tak i en slik lyd? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Et smil lager jo ikke lyd. Lenke til kommentar
akarno Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Ikke vær så vanskelig. Tror han mener slik det kommer på teite reklamer for colgate etc Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Ikke vær så vanskelig. Tror han mener slik det kommer på teite reklamer for colgate etc Ah. Aldri sett en slik reklame. Lenke til kommentar
brucelee.will Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Et smil lager jo ikke lyd. han mener nok lyden som kommer i colgate reklamen da hun dama smiler Lenke til kommentar
mamama Skrevet 25. november 2007 Forfatter Del Skrevet 25. november 2007 Tråden kan stenges/avsluttes for jeg har funnet lyden Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Post gjerne lyden her! Lenke til kommentar
mamama Skrevet 25. november 2007 Forfatter Del Skrevet 25. november 2007 Originalen da. Med litt pitch ble det bedre. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Tja- Jeg synes det ikke i det hele tatt hørtes ut som colgate lyden. Men kanskje vis jeg ser den colgate reklamen igjen så kan det hende... Lenke til kommentar
mamama Skrevet 26. november 2007 Forfatter Del Skrevet 26. november 2007 (endret) Som sagt med en pitch ser/høres ser det bra ut Uansett er det annerledes når det kommer bilde i tillegg, og andre lyder. Endret 26. november 2007 av mamama Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå