sinnaelgen Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 (endret) finnes det noen guide til funksjonene i tekst editoren og hvordan de skal brukes ? Da mener jeg den editoren man bruker når man skriver innlegg. bl.a. så lurer jeg på hvordan man kan legge inn et bilde som man har på PC-en i et innlegg. må man laste opp noe ? jeg klikket på knappen for å legge inne et bilde men da spurte det etter en Url adresse. jeg har ikke funnet ut hvor det plasser best å plassere dette innlegget men jeg spør om en moderator ordner det ? nå fik jeg det til Endret 1. november 2007 av elg-elg123 Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Bla litt ned der det står "Vedlegg", så trykker du "Bla gjennom" og finner filen på PC-en din. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 3. november 2007 Forfatter Del Skrevet 3. november 2007 er det baere i denne delen av forumet det er mulig å legge inne bilder/vedegg ? jeg skal legge inn en tegning i en post forumet programering-pasca men får ikke opp velget for å laste opp noe bilde. derimot så kommer dette valget opp når jeg skriver her Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 er det baere i denne delen av forumet det er mulig å legge inne bilder/vedegg ?jeg skal legge inn en tegning i en post forumet programering-pasca men får ikke opp velget for å laste opp noe bilde. Nei, det er mogeleg i dei fleste delene av forumet, men funksjonen har tydelegvis ikkje vorte aktivert i Delphi/Pascal/Kylix-forumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg