Aak1 Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Hallo kreative forumbrukere! Jeg håper i alle fall dere er mer kreativ enn det jeg er. På skolen (MK) skal vi ta en bildeserie med kontrast som tema. Denne innebærer jo selvsakt alle slags kontraster, gammel - ny, lyst - mørkt, fargekontrast, stor - liten osv. Så, da kommer spørsmålet; Klarer dere å hoste opp et par kule ideer? Jeg har jo selvsakt et par selv, men ikke nok. Kom igjen folkens! Vær kreativ! ^^ Jeg vil poste bildene i bildekritikken etter hvert som jeg tar de, men jeg er avhengi av ideer Lenke til kommentar
DHM Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 (endret) - Bestemor/far ute og går tur med barnebarn ? - Bestemor/far holder nyfødt unge (litt vanskelig med mindre noe familie skal ha unge den kommende uka) - Stort tre med mann som står under ? - Den gode gamle desaturate alt untatt en ting bildet Bare noe jeg kom på i farta Endret 1. november 2007 av DHM Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 (endret) Ny/Gammel bil... (Da snakker vi GAMMEL vs NY... ikke noe 2003 vs 2007.... Noe som er svart og noe av det samme som er hvitt... Et dødt blad/et levende (Grønt) blad.... Ung/gammel - thingy Stort/liten bok Stort/lite tre Endret 1. november 2007 av Mr. Olsen Lenke til kommentar
kaanons Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Du har jo naturligvis det tildels oppbrukte motivet av en narkoman/tigger/fattig som sitter på fortauet, og dresskledde forretningsfolk som haster forbi. Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 3. november 2007 Forfatter Del Skrevet 3. november 2007 Ok, takk for tips! Jeg vil i alle fall jobbe litt med den ung - gammel kontrasten Jeg tenkte på en liten gutt, på ca. 3 år i fanget på en gammel mann. Det jeg er litt usikker på er lyssetting, omgivelse og positur. Jeg har tenkt på at mannen sitter å leser en bok for gutten, mens gutten ser forundret opp på mannen. Et svakt lys som bare belyser dem, mens omgivelsene skal være så mørke som mulige. Høres dette greit ut? Noen som har andre ideer eller innvendinger til denne kontrasten? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Det er faktisk en god ide. Hvis mulig, så vil jeg tro lys fra et vindu vil gi en god effekt. Alternativt en gammel lampe. Som gjerne er med i bildet. Tom Lenke til kommentar
Potetgullmann1 Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 hva med varme/kulde? tenkte noe ala en isbit som holdes over ett sterinlys, skikkelig closeup. du må være kjapp før lyset slukker av vannet fra isbiten doh Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 3. november 2007 Forfatter Del Skrevet 3. november 2007 hva med varme/kulde? tenkte noe ala en isbit som holdes over ett sterinlys, skikkelig closeup. du må være kjapp før lyset slukker av vannet fra isbiten doh Også en god ide, dette vil jeg også prøve... Når jeg får igjen kameraet.. grrrr japanfoto Lenke til kommentar
Potetgullmann1 Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Husk og post bildene her etterpå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå