Kunta10 Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 fra min nåværende pc i en ny? Har hatt trøbbel med denne pc helt fra starten av og er passe lei nå. Men, kan jeg bruke noen av komponentene i evt. ny pc? Hovedkort : Fujitsu Siemens D1826-G Prosessor : Intel P-4 3.6GHz Minne : 2 Gb DDR-SDRAM Skjermkort : Radeon x800xt Hard disk : 4 stk WDC WD2500JD-55HBBO (233 GB) Audio : Creative SB Audigy 2 ZS (WDM) - Creative Game Port DVD 1 : IDE-DVD ROM 6116 DVD 2 : NEC-DVD RW ND-3500AG Hva skal den nye pc brukes til : -Internett -Foto redigering (Photoshop) -Video redigering -Spill Takker på forhånd for den hjelp jeg kan få. Lenke til kommentar
iPhonefan Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Du kan i alle fall bruke hdd'ene. Lenke til kommentar
Kunta10 Skrevet 1. november 2007 Forfatter Del Skrevet 1. november 2007 Du kan i alle fall bruke hdd'ene. Ok, godt å vite. Takk for svaret. Lenke til kommentar
superbygger Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Brenneren kan du åsså bruke, dvd rom`en åsså hvis du har bruk for Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå