Sovesofa Skrevet 1. november 2007 Rapporter Del Skrevet 1. november 2007 Heisann... har ett par Lee bukser som jeg er så glad i perfekt passform, sitter som hånd i hanske, men har selvfølgelig klart og få hull i dem på låret Noen som vet hvor jeg får tak i dem? Prøvde på JC Sandvika der jeg kjøpte dem,men fant ikke no der Modellen heter Scott Y15 hvis noen vet detta blir jeg takknemmelig Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 1. november 2007 Rapporter Del Skrevet 1. november 2007 Carlings selger i allefall Lee. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 2. november 2007 Rapporter Del Skrevet 2. november 2007 J.C har alltid hatt Lee så lenge jeg kan huske i hvert fall Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 3. november 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. november 2007 J.C har alltid hatt Lee så lenge jeg kan huske i hvert fall vet, men har visstnok ikke de mere.. er sånne jeans som er elastisk på en måte, det er ikke stive, men vetke om det er no stretch i dem eller no sånt i livet Carlings selger i allefall Lee. det tenkte jeg ikke på får ta meg en tur innom der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå