Bozzeye Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 (endret) Eg skal skrive stil til i morgon (ja, eg har hatt god tid, men eg er den typen person som utsetjer ting heile tida) og har ikkje noko anelse om kva eg skal skrive om. Stilen skal vere på minst ein side viss ein skriv på PC. Eg byrja med å skriva at hovudpersonen skal på butikken for å kjøpe mjølk for mora fordi ho skal bake. Problemet er at eg ikkje veit kva "problemet" skal vere. Me skal skrive om noko som skjer, så skal det kome i vegen eit eller anna, men det er det eg ikkje har fleire idéar. Nokon som har eit lite tips om kva som skal "stå i vegen" for hovudpersonen? Endret 1. november 2007 av überSviker Lenke til kommentar
Lakrits Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Ikke nok penger kanskje? Hovedpersonen mister bussen til butikken og følgende etter. Det blir mørkt, og nattens vandrere kommer seg ut av deres plasser. Hm, veldig vanskelig, aldri vært flink på det som kalles for "fantasi". Lykke til forresten! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Hvor gamme ler hovedpersonen? Gjetter på alt mellom 8 og 17, så vanskelig å si noe konkret. Men om hovedpersonen er ganske ung kan det være at h*n møter de kule gutta, eller en skummel hund, snakke mye om hvor skummelt det er og tankene til hovedpersonen og gjerne overdrivelser. Som for eksempel at hunden så ut som en sulten hai som var klar til å kaste seg over første fisken eller noe piss som det. Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 1. november 2007 Forfatter Del Skrevet 1. november 2007 Han er 13 år (som meg sjølv), og har fått penger med seg av mora til å kjøpe mjølk og godteri til seg sjølv. Han skal sykle til butikken. Har komen vidare no, brodern hjalp meg litt. Det eg har tenkt å skrive er at han ser ein reklame om noko han har veldig lyst på og gløymer å sjå på vegen og dermed kjæsjer i ein lyktestolpe. Det er når han er komen nesten fram til butikken. Gidder ikkje skrive alt eg har skrevet, men det har komen mykje lengre enn i sted. Trur ikkje eg treng så mykje hjelp lenger, eg var nok berre litt desperat når eg skreiv det, fordi eg ikkje hadde noko å skrive om då. Lenke til kommentar
veg-gjer Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Gjør det på den enkle måten, la noe bokstavelig talt stå i veien for han! Med andre ord, hovudpersonen skal ha t.d en godteri pose, men det står en feit gammal dame og blokerer veien >_> Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 1. november 2007 Forfatter Del Skrevet 1. november 2007 Har skrevet ferdig no. Det blei ei side med 12pt (skriftstørrelse), skal levere den i morgon. Gjekk ikkje gjennom skrivefeil o.l., men håper det ikkje blei altfor mykje. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå