DilliMusic Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 (endret) heisann jeg lurer på hvor jeg bør ha høyttalerene mine på rommet mitt der jeg lager musikk. vil få mest ut av det og går ganske seriøs for tiden så vil da ha det best mulig. hvis dere ser på den uforståelige tegningen jeg har lastet opp så ser dere åssen det er nå. hvor bør jeg plassere høyttalerene? er de bra som de er? er det bedre å ha dem mer på sidene for meg? rom_oppsett.bmp Endret 1. november 2007 av Dilly Man Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 (endret) jeg får ikke sett på .bmp, men tenk en trekant, der skjermen siter på rett siden, og høytalerne i vinkel mot deg, og ett stykke fra veggen. Endret 2. november 2007 av Slettet+981234789 Lenke til kommentar
_HKH_ Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Gjør som nird sier, men snu ting slik at høytalerene står på langsiden av rommet. Tenk symmetri. Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 3. november 2007 Forfatter Del Skrevet 3. november 2007 ahhh. må da kanskje skru høyttalerene mine mer mot meg. tusen takk for svar Nird og HKH Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå