Pysj Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Tyske iPhone-brukere må betale minst 380 kroner i måneden. Les mer Lenke til kommentar
Hrti Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 For å komme med et konstruktivt innspill, synes jeg godt artikkelen kunne inneholdt litt informasjon om hvordan prisene på iPhone-abbonementene ligger an i forhold til "vanlige" tyske mobilabbonement. Dette vil sette prisene litt mer i perspektiv, og ikke minst kanskje gi en aldri så liten og vag pekepinn på hva vi kan forvente av abbonementspriser i Norge, selv om prisene her hjemme nok vil være rimelig uavhengige av andre lands priser. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Dette koster iPhone i Tyskland - ja, men hva koster den? Dere nevner kun prisene på abonnementene og ikke hva de må ut med cash for telefonen. Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Men den skulle vel selges uten abo i frankrike? Selve telefonen skal forresten koste € 399 Ikke en billig affære med bindingstid på to år med andre ord Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Nei, ikke akkurat billig. Til en slik blodpris med 2 års binding kan den vel neppe bli en bestselger. De som bare MÅ ha den har vel allerede et eksemplar i hånda. Lurer på hva de vil selge den til i Frankrike og hjemlandet etterhvert uten abo. Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Prisene i frankrike var vel offentliggjort? Eller var det også kun priser med abo? Jeg gidder ikke lete... Men ja, det blir jo überdyrt for å si det på deres språk... kan ikke se for meg at mange er lysten på å betale så mye, men så vet jeg heller ikke hva deres vanlige abo koster. må nesten sjekke ut t-mobiles sider Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 (endret) Fant prisene på hjemmesiden: Complete M Complete L Complete XL Monatlicher Grundpreis 49,- € 69,- € 89,- € W-LAN/EDGE Nutzung1) in allen Tarifen inklusive Visual Voicemail2) in allen Tarifen inklusive Inklusivminuten3) 100 200 1000 Folgepreis pro Minute 60/1-Sek. Takt 0,39 € 0,39 € 0,29 € Inklusiv-SMS4) 40 150 300 Folgepreis pro Standard Inlands-SMS 0,19 € Bereitstellungspreis 25,- € Mindestlaufzeit 24 Monate Min tysk er ikke komplett, men var endel ting jeg reagerte på. Sms .19euro? høres ut som ran spør du meg. Kommer for salg 9 nomber. edit: Fant priser for kontant: ringing: .39 sms .05 finnes flere utgaver men det her var Xtra friends. Altså vil det koste mer enn vanlig kontaktkort for å bruke iphone. dumme apple fantaster. Endret 1. november 2007 av Rakib Lenke til kommentar
Heimdall Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 [ 19 cent høres ikke umulig ut. Det er vanlig med SMS priser på 10-15 cent her nede. Selv har jeg ett litt annet abo, der jeg har 1000 SMS "gratis" i måneden. Prisariasjonene er store mellom operatørene. Men ringepris på 0,39 euro høres veldig dyrt ut. Kan nevne at jeg har et abo som koster 5 euro i mnd, da koster samtaler 5 cent til alle nett (utenom fastnett som er dyrere!) og da altså 1000 SMS inkludert. Går jeg utover 1000 SMS tror jeg jeg må betale 15 cent. Men 1000 SMS er jo ca 33 SMS pr dag, så det holder lenge for meg. Da var telefon inkludert,men det var ikke akkurat noen höydare kann man si.. Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Apple tjener i USA ca. 800+ USD perr iPhone, og noe lavere enn det tror jeg ikke de går for i Europa heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg