Fruktkake Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Jeg bruker Opera alpha 9.50 build 9613. Hver eneste gang jeg lukker Opera får jeg en feilmelding som spør om jeg skal sende feilrapport til Microsoft. Jeg hadde ikke dette problemet før, hva kan ha skjedd? Bruker XP Home, jeg har prøvd å reinstallere. Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Prøv å se hva slags feilmelding du får. Kan også være at du burte ta kontakt med Opera og se om de har sett den samme feilen før, og hva de anbefaler at du skal gjøre med det Lenke til kommentar
MarkT Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Fruktkake, en kombinasjon av Alpha-versjon og Windows kan det være. Installer en stabil utgave av Opera, eller 9.5 beta. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Hmm. Bruker man alpha-programvare så må man ikke være overrasket over at slike feil skjer. Lenke til kommentar
MarkT Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 cyclo, det stemmer det. Opera har en beta ute nå som man heller bør satse på enn en alpha. I tillegg er det ikke særlig smart å bruke alpha-versjoner til noe man jobber med hver dag og hvor man har viktige filer/dokumenter og slikt, beta kan være ustabilt det også da, men tror at beta 9.5 er mer stabil en alpha. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 2. november 2007 Forfatter Del Skrevet 2. november 2007 Bruker beta, sa alpha av gammel vane. Jeg kan ikke bruke den med e-posten, 9.5 har mye bedre IMAP-støtte. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 MarkT: En alpha versjon av programvare skal man vell strengt tatt ikke bruke til noe annet enn "teste programmet". Å bruke alpha programvare i "produksjon" er galskap, å bruke beta programvare i "produksjon" er dristig. En alpha versjon av programvare kan f. eks. resultere i et fullstendig systemkræsj, helt ut av det blå. Og man kan ikke skylde på noen andre enn seg selv. Bruker beta, sa alpha av gammel vane. Jeg kan ikke bruke den med e-posten, 9.5 har mye bedre IMAP-støtte. Men likefullt. Beta er det samme som "ikke stabilt" og "ikke ferdig testet". Skal man ha forventning om at programvare skal kjøre stabilt, får man holde seg til "stable" versjoner. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Jeg bruker ogsa 9613, og far bare av og til feil nar jeg lukker. Sjeldent altsa. Har du bare oppgradert fra Alpha, eller installert pa ordentlig? Hvis ikke kan jeg anbefale det. Prov forst bare med standard profil-mappen, sa kan du evnt kopiere ting tilbake. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 2. november 2007 Forfatter Del Skrevet 2. november 2007 Jeg oppgraderte bare, får vel prøve med en ny installasjon. Godt å vite at jeg ikke er den eneste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå