Pañolada Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Her kan du finne ut hva ditt brasilianske kusnternavn er mitt ble enten Roberto Eivind vatnidas 9 Roberto Eividas 9 eller Eivildo 9 kommer ann på om jeg tar med mellomnavn i den første eller andre ruta eller om jeg ikke tar det med i det heletatt. Syntes faren min fikk et ganske fengende navn: Hoão Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Haha: Prokopenkinho da Costa #5 Alternativet er Romildo #5 Deilig navn da. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Your Brazilname is "Roberto Ramsra, 5#" (Fornavn: Sindre Bergstrøm Etternavn: Ramsrud) Your Brazilname is "Roberto Bergstrøm Ramsra" (Bergstrøm som etternavn i stedet i fornavnet.) Your Brazilname is "Sindrmar" ( Sindre Bergstrøm) Your Brazilname is "Sindra" (Sindre Ramsrud) Lenke til kommentar
Paper Mario Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Your Brazilname is "Roberto Ramsra, 5#"(Fornavn: Sindre Bergstrøm Etternavn: Ramsrud) Your Brazilname is "Roberto Bergstrøm Ramsra" (Bergstrøm som etternavn i stedet i fornavnet.) Your Brazilname is "Sindrmar" ( Sindre Bergstrøm) Your Brazilname is "Sindra" (Sindre Ramsrud) Jeg og fikk Sindra Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Mitt blei Andeto Santos... Lenke til kommentar
Raste Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Brazilname is "Joachezo" #7 Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Bergardo..Minner meg om Bergtardo eller noe slikt. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 (endret) Så tøft, fikk Kristialdo Broren min fikk Håkisco Tok etternavnet på fornavnet og fornavn på etternavn, og det ble: Jaça Endret 7. november 2007 av Spirit99 Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Serbere, fordi vi gjør livet morsommere med våre rare etternavn. 9# Bjelanovandro :!: Lenke til kommentar
Lskgutt Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 #14 Sindrinhosa evnt. Sindrimo Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 (endret) #7 Ole Tobiando Med bare ett fornamn og etternavn: Olosa Endret 8. november 2007 av Schjellin Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 fikk Sangeslito og Brosa Veldig bra navn var det nå ikke :S Lenke til kommentar
JumboJet84 Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Mitt ble Eilertsinho Santos. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Haneboinho Lille Haneboe betyr det Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 OLINHO 10. Yess, that's my name!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå