ekl1tz Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Jeg er veldig lite oppdatert på hardware, eller pc i hele tatt og hvertfall bærbare. Men nå trenger jeg en bærbar, primært til underholdning. Vil helst ha en med grei størrelse på skjermen (helst widescreen). Har hørt at jeg burde vente til 7800 kommer til bærebare maskiner, men vil helst unngå å bruke så mye penger. Rundt 15k, men kom gjerne med forslag der prisen overstiger dette Lenke til kommentar
brage_sk Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 15/17"? Jeg vil tro at det kommer til å koste flesk for å få det nyeste grafikk kortet. Etter min mening burde du kanskje ta en titt på G2S, G1S eller HP Compaq 8510p Lenke til kommentar
ekl1tz Skrevet 1. november 2007 Forfatter Del Skrevet 1. november 2007 (endret) Jeg så litt på alienware sine bærbare, virka som et bra kjøp, ettersom dollarn er så lav. Hva må jeg betale ekstra? Moms og frakt? Edit: Støtter NVidia® GeForce™ Go 7950 GTX Dx10? Endret 1. november 2007 av ekl1tz Lenke til kommentar
Eulogist Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 (endret) http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=84521 Har denne PC-en selv bare med litt dårligere spes. Og jeg er stor fornøyd Også kan du bruke den siste 1000 lappen på noe annet stæsj Endret 1. november 2007 av halvoralex Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Jeg er veldig lite oppdatert på hardware, eller pc i hele tatt og hvertfall bærbare. Men nå trenger jeg en bærbar, primært til underholdning. Vil helst ha en med grei størrelse på skjermen (helst widescreen). Har hørt at jeg burde vente til 7800 kommer til bærebare maskiner, men vil helst unngå å bruke så mye penger. Rundt 15k, men kom gjerne med forslag der prisen overstiger dette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå