Plomma2 Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Hei. Fikk i dag en mail fra Xbox Live-teamet der de la med litt informasjon om forskjellige spill. Avsnittet om Call of Duty 4 avsluttet de med: "Call of Duty 4 er definitivt et av videospillene du bare må ha i 2007. Oppdrag: demo. Nå." Jeg tolket det som om det kom ut en demo til. Noe jeg håper på, ettersom jeg ikke fikk med meg den første. Noen som vet noe, eller er jeg helt på jordet? - Plomma Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Det var en beta, men hvis det du sier er sant så er vel det bare et pluss er det ikke det? Lenke til kommentar
dudley.no Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 jeg tolket det også som at det kom en demo,var derfor inne på MP å sjekket Beta er jo avsluttet for 1 måned siden så tror ikke det har noe med den å gjøre. Lenke til kommentar
FedoraHelper Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 skaffa meg kjeksboksen etter betaen så en demo hadde vært deilig Lenke til kommentar
RoninMasao Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Å herre! Jeg fikk hjertet i halsen da jeg gikk på MP nå og så at det var en listing under New Arrivals "Call of Duty 4" .. men det viste seg å bare være Tema og bildepakker.. Kjipt.. Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Det er sikkert den demoen til PC. Lenke til kommentar
Borgen Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Det er sikkert den demoen til PC. Hvorfor skulle xbox live teamet sende ut en mail med info om pc demo? Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 (endret) Det kan jo hende at det har hendt en liten glipp. Se f eks på den reklame spotten på Dahboardet, der står det at de beste GRAW spillerne skal møte opp 5. oktober(Det var i FJOR!) EDIT: De har ikke klart å fjerne den. Endret 2. november 2007 av Dofty Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 http://www.product-reviews.net/2007/11/01/...n-warfare-demo/ The demo requires your urgent attention, soldier!, so get downloading on Xbox Live. Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Tviler på at det kommer en demo til COD4. Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Det er berre tull. Ligg ingen ting på Xbox live i USA ialfall Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 (endret) Men det betyr ikkje at den ikkje er på veg. Eg har fått same epost som OP. Eg ser føre meg at ein eventuell demo er på veg. Endret 2. november 2007 av Gaz West Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 (endret) Alright! MP betaen tok helt av! Endret 2. november 2007 av Laland Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Betaen tok av, PC-demoen sugde i den forstand at jeg hater å spille på PC (men den var bra for det da). Lenke til kommentar
fredderen Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Øhm, blir det noe demo? Sjekket nettopp MP, men er ikke noe der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå