MittBrukernavn Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Skal på julebord om ca en mnd nå som varer over 3 dager. dvs begynner på fredagen med buss, på en båt, kjøre til danmark, båt tilbake igjenn, buss hjem. Det jeg lurer på da er om man bør ha med seg flere klær og ikke har på seg samme bukse/jeans og skjorte hele turen, men bytte en gang eller noe? Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Skal på julebord om ca en mnd nå som varer over 3 dager. dvs begynner på fredagen med buss, på en båt, kjøre til danmark, båt tilbake igjenn, buss hjem. Det jeg lurer på da er om man bør ha med seg flere klær og ikke har på seg samme bukse/jeans og skjorte hele turen, men bytte en gang eller noe? Jeg vil påstå at det er fordelaktig å gjøre det ja, i tillegg til at det er hygienisk riktig å gjøre det. Regner med at du ikke skal sitte i ro hele turen. Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Skal på julebord om ca en mnd nå som varer over 3 dager. dvs begynner på fredagen med buss, på en båt, kjøre til danmark, båt tilbake igjenn, buss hjem. Det jeg lurer på da er om man bør ha med seg flere klær og ikke har på seg samme bukse/jeans og skjorte hele turen, men bytte en gang eller noe? Hva slags spørsmål er dette ? Hva gjør du til vanlig ? Bytter klær når mamma sier det ? Tenk litt selv da,ærlig talt... Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Såklart du skal bruke de samme klærne du allerede har brukt en uke! Samme undertøy også. Helt klart. Lenke til kommentar
MittBrukernavn Skrevet 2. november 2007 Forfatter Del Skrevet 2. november 2007 Skal på julebord om ca en mnd nå som varer over 3 dager. dvs begynner på fredagen med buss, på en båt, kjøre til danmark, båt tilbake igjenn, buss hjem. Det jeg lurer på da er om man bør ha med seg flere klær og ikke har på seg samme bukse/jeans og skjorte hele turen, men bytte en gang eller noe? Hva slags spørsmål er dette ? Hva gjør du til vanlig ? Bytter klær når mamma sier det ? Tenk litt selv da,ærlig talt... Jepp, og mamma bestemmer faktisk hva jeg har på meg da hun kjøper klærene mine Såklart du skal bruke de samme klærne du allerede har brukt en uke!Samme undertøy også. Helt klart. En uke? O.o Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Unnskyld at jeg spør, men hvor gammel er du egentlig? Jeg regner med at siden du er gammel nok til å dra på julebord burde du vel ha forstått dette for lenge siden... Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Såklart du skal bruke de samme klærne du allerede har brukt en uke!Samme undertøy også. Helt klart. En uke? O.o Ja, en uke. Siden du allerede har planer om å bruke samme klær i tre dager, regner jeg med at du ikke hefter å ha på de samme klærne i en uke. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Hehe. Sats på å ikke ta med ekstra klær ja. Blir rimelig gøy når du drikker altfor mye første kvelden, og spyr ut over deg selv. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Bytter selv bukser annenhver dag, driver å jobber så det blir fort møkkete. Bytter klær så ofte utennom det det passer seg. Lenke til kommentar
MittBrukernavn Skrevet 3. november 2007 Forfatter Del Skrevet 3. november 2007 Såklart du skal bruke de samme klærne du allerede har brukt en uke!Samme undertøy også. Helt klart. En uke? O.o Ja, en uke. Siden du allerede har planer om å bruke samme klær i tre dager, regner jeg med at du ikke hefter å ha på de samme klærne i en uke. Det er jo stor forskjell på en uke og 3 dager... mere en dobbelt så mye. Men det er bare å la denn tråden dø ut nå folkens, fant ut at jeg skulle kjøpe en skjorte til siden jeg bare hadde 1 jeg syntes var brukbar. Det var grunnen til at jeg lagde denne Lenke til kommentar
Daniel-G Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Hvordan gikk det? Du fikk bytta klær? Lenke til kommentar
MittBrukernavn Skrevet 18. november 2007 Forfatter Del Skrevet 18. november 2007 Hvordan gikk det? Du fikk bytta klær? Det er ikke føre om 1 uke, men jeg har kjøpt et par nye skjorter og en bukse som passer + en lenge venta hårklipp så det burde gå bra Fin meningsløs bump forresten Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) vil virkelig anbefale deg og ta med ekstra skift, og gjerne en håndduk for intimvask hvis du ikke har tilgang til dusj. hygiene er viktig! roomien min som ikke har dusja på 9 dager er et prakt eksempel på dette, og hun er 24 år. Endret 6. desember 2007 av Sangesland Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå