Gå til innhold

Hvor Kan Jeg Finne Map Editor Til Counter-Strik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-rXRozPkg

<pirke>Det finnes ikke en mapeditor til CS, derimot finnes det en til Half-Life</pirke>

Som nevnt ovenfor kan denne hentes hos valve-erc.

Det du skal ha heter Vale Hammer Editor;

http://www.valve-erc.com/files/?file=/file.../hammer_v34.exe

Du trenger også en FGD fil, denne kan hentes her:

http://countermap.counter-strike.net/Files...strike_wc33.zip

http://countermap.counter-strike.net/ har forøvrig en del bra tips og tutorials...

Lenke til kommentar

Jeg har funnet noen sider der det står hvordan man gjør det!

men saken er at jeg er litt høl i huet på engelsk! :oops:

så er det noen som vet hvor det står på norsk??

har kommet så lang at jeg har laget rom! men greier ikke lage dører! :cry:

Takke for alle svar som har kommet!!!!!!! og kommer!!! (hvis noen flere kommer da)

Lenke til kommentar

Qoole er ikke det den gamle quake2 editoren?? trudde ikke den funka i half-life men det burde den vel egentlig.. husker jeg brukte den for lenge siden!

Tok meg faktisk en HEL måned å lære meg valve hammer editor, men det er ikke så vanskelig å bruke når man kan å bruke den (som det sikkert er med alle andre programmer)! du får begynne som jeg.. lese tutorialsene i editoren.. da anbefaler jeg å lese de som følger med worldcraft 2.0 (som er inkludert på den orginale half-life cd'en.. DU HAR VEL DEN, JA?? :) )

siden hammer tutorialene bare er slik oppdatert opplegg! ellers så er valve-erc.com en ganske bra side der dem svarer på det du spør om!

jeg kan også forsøke å svare på det du spør om.. bare fyr av en mæjl til [email protected]

Mappe er ganske enkelt.. det er de småtingene som "leaf portal saw into leaf" og "invalid brush" "hole in brush 0-4" o.s.v som er plag å leite opp i brettet

Forøvrig kan/må du laste ned Zoner's half-life tools og bruke dem til å kompilere mappet.. siden de toolsene er MYE bedre en default tools i hammer editoren! Dem har blandt annet enklere brukergrensesnitt og forklarer eventuelle problemer som oppstår og sier hva du må gjøre for å rette dem!

Lenke til kommentar

Seriøst.. hvis du ikke kan såpass engelsk at du ikke klarer å lese en engelsk tutorial, så er det bare å gi opp å prøve å forstå det noenlunde avanserte engelske Hammer editor! men men.. du har spurt meg om hjelp.. skal prøve å forklare det på NORSK dah... mvaha :) :) :p .. skriver en tut til i morra.. *trøtt*

Yep

har mest erfaring fra team fortress.. men cs er ikke vanskeligere mener jeg

after all.. er cs vi snakker om :lol:

Lenke til kommentar
Qoole er ikke det den gamle quake2 editoren?? trudde ikke den funka i half-life men det burde den vel egentlig.. husker jeg brukte den for lenge siden!

Joda, var egentlig en quake2 editor, men støtter masse andre spill også, qoole99 støtter quake, quake2, heretic, hexen, halflife (+ mods) og noe til om jeg ikke husker feil :roll:

Lenke til kommentar

må si meg enig med de her som sier at hvis du ikke er noe god i engelsk bør du heller legge ressursene dine i å lære deg engelsk og å få deg et bedre engelsk-vokabular enn å sitte inne og råtne med CS... du kommer stort sett ingen vei hvis du ikke lærer deg en god del engelsk...

menneh, spiller du BARE CS da, eller? jeg har jo lært kanskje en tredjedel av all engelsken min gjennom å spille... :yes:

Lenke til kommentar

Hehe! veit nå ikke jeg da.. bare se på Teksten du har nederst.

debat skrives debatt

komenterer skrives kommenterer men her skal det vel være "jeg knuser deg med mine kommentarer"

prøv og utfordre skal være "prøv å utfordre"

Livet er hardt! :wink:

på tide å spille litt NS nå tenker jeg :yes::woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...