mobil_brukeren Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Vet noen hvor jeg kan finne map editor til cs??? :-? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-rXRozPkg Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 <pirke>Det finnes ikke en mapeditor til CS, derimot finnes det en til Half-Life</pirke> Som nevnt ovenfor kan denne hentes hos valve-erc. Det du skal ha heter Vale Hammer Editor; http://www.valve-erc.com/files/?file=/file.../hammer_v34.exe Du trenger også en FGD fil, denne kan hentes her: http://countermap.counter-strike.net/Files...strike_wc33.zip http://countermap.counter-strike.net/ har forøvrig en del bra tips og tutorials... Lenke til kommentar
mobil_brukeren Skrevet 1. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2003 Tusen takk!!! men hvordan bruker jeg det?? når jeg tar new må jeg stille på masse surr og når jeg trøkker ok så skjer det ikke noe! kan noen hjelpe meg?? Lenke til kommentar
mobil_brukeren Skrevet 1. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2003 Jeg fikk fiksa det griene men nå skal jeg lage map?? vet noen om en side som viser hvordan man gjør det???? eller dere kan si det :o Lenke til kommentar
Gjest Slettet-rXRozPkg Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Sjekk denne: http://www.gaminglinks.info/counterstrike/.../cs_maps_1.html Ellers er Google din venn, søk f.eks etter "cs mapping" Lenke til kommentar
mobil_brukeren Skrevet 1. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2003 Jeg har funnet noen sider der det står hvordan man gjør det! men saken er at jeg er litt høl i huet på engelsk! :oops: så er det noen som vet hvor det står på norsk?? har kommet så lang at jeg har laget rom! men greier ikke lage dører! Takke for alle svar som har kommet!!!!!!! og kommer!!! (hvis noen flere kommer da) Lenke til kommentar
Tigeren Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Trodde det var WorldCraft som var mapeditoren som ble brukt til HL og CS jeg... ?? Lenke til kommentar
xthal Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 kan jo bruke andre editorer også da... jeg bruker qoole selv Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Trodde det var WorldCraft som var mapeditoren som ble brukt til HL og CS jeg... ?? WorldCraft fungerer bra. Men det er flere andre som kan gjøre jobben. Selv har jeg holdt meg til WorldCraft. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-rXRozPkg Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 WorldCraft byttet navn til Hammer når versjon 3.4 kom... Lenke til kommentar
Erad Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Qoole er ikke det den gamle quake2 editoren?? trudde ikke den funka i half-life men det burde den vel egentlig.. husker jeg brukte den for lenge siden! Tok meg faktisk en HEL måned å lære meg valve hammer editor, men det er ikke så vanskelig å bruke når man kan å bruke den (som det sikkert er med alle andre programmer)! du får begynne som jeg.. lese tutorialsene i editoren.. da anbefaler jeg å lese de som følger med worldcraft 2.0 (som er inkludert på den orginale half-life cd'en.. DU HAR VEL DEN, JA?? ) siden hammer tutorialene bare er slik oppdatert opplegg! ellers så er valve-erc.com en ganske bra side der dem svarer på det du spør om! jeg kan også forsøke å svare på det du spør om.. bare fyr av en mæjl til [email protected] Mappe er ganske enkelt.. det er de småtingene som "leaf portal saw into leaf" og "invalid brush" "hole in brush 0-4" o.s.v som er plag å leite opp i brettet Forøvrig kan/må du laste ned Zoner's half-life tools og bruke dem til å kompilere mappet.. siden de toolsene er MYE bedre en default tools i hammer editoren! Dem har blandt annet enklere brukergrensesnitt og forklarer eventuelle problemer som oppstår og sier hva du må gjøre for å rette dem! Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Tror jeg har en guide om hvordan man lager CS kart, på norsk, i et gammelt PC Player blad... men har dessverre ikke scanner Lenke til kommentar
mobil_brukeren Skrevet 2. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2003 Kjenner du ikke noen som har scanner da??? Jeg trenger det!! er det no nett sted tl det bladet a?? :oops: Lenke til kommentar
Erad Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Seriøst.. hvis du ikke kan såpass engelsk at du ikke klarer å lese en engelsk tutorial, så er det bare å gi opp å prøve å forstå det noenlunde avanserte engelske Hammer editor! men men.. du har spurt meg om hjelp.. skal prøve å forklare det på NORSK dah... mvaha :) .. skriver en tut til i morra.. *trøtt* Yep har mest erfaring fra team fortress.. men cs er ikke vanskeligere mener jeg after all.. er cs vi snakker om Lenke til kommentar
xthal Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Qoole er ikke det den gamle quake2 editoren?? trudde ikke den funka i half-life men det burde den vel egentlig.. husker jeg brukte den for lenge siden! Joda, var egentlig en quake2 editor, men støtter masse andre spill også, qoole99 støtter quake, quake2, heretic, hexen, halflife (+ mods) og noe til om jeg ikke husker feil Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 må si meg enig med de her som sier at hvis du ikke er noe god i engelsk bør du heller legge ressursene dine i å lære deg engelsk og å få deg et bedre engelsk-vokabular enn å sitte inne og råtne med CS... du kommer stort sett ingen vei hvis du ikke lærer deg en god del engelsk... menneh, spiller du BARE CS da, eller? jeg har jo lært kanskje en tredjedel av all engelsken min gjennom å spille... Lenke til kommentar
mobil_brukeren Skrevet 3. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2003 Jeg kan engelsk ganske bra men det er det at jeg ikke kan noen få ord som de bruker i bare editoren! skjønner???? 8) men har funnet ut mere nå! men ikke mye! VANSKLIG! Lenke til kommentar
Erad Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Hehe! veit nå ikke jeg da.. bare se på Teksten du har nederst. debat skrives debatt komenterer skrives kommenterer men her skal det vel være "jeg knuser deg med mine kommentarer" prøv og utfordre skal være "prøv å utfordre" Livet er hardt! :wink: på tide å spille litt NS nå tenker jeg Lenke til kommentar
mobil_brukeren Skrevet 4. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2003 Hehe! dreit meg litt ut der ja!!! skal skifte nå har ikke sjekka om det var feil skrevet!!!! takk for at du sa fra!!! 8) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå