Dernel Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 (endret) Når jeg prøver å starte spill krasjer det, og jeg får feilmelding: slik som denne: Hva betyr dette? Endret 2. november 2007 av Dernel Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Skriv dxdiag på kjør og kjør diagnostics. Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Oppdater til siste DirectX oppdateringen, November oppdateringen. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 1. november 2007 Forfatter Del Skrevet 1. november 2007 Gjorde et par tester og da fikkjeg denne: Redd jeg må formatere her... Midt i Lan og greier Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 1. november 2007 Forfatter Del Skrevet 1. november 2007 Gidder du linke? har prøvd og lastet ned mange forskjellige , men ingen virker. Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 (endret) Direct X 9C november: http://www.microsoft.com/downloads/details...6a-9b6652cd92a3 Oppdater også skjermkort driveren din, kan være en unison oppdatering mellom WOW, skjermkort og DirectX som er ute. Endret 1. november 2007 av Fritz0r Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå