Gå til innhold

DiRT, ingen stemmer, Error reading disk...

Tore

Anbefalte innlegg

Skal det ikke være stemme på spillet som forteller og forklarer hele veien.? (som i demoen)

Ikke hørt et kvekk fra han fyren siden jeg har startet spillet... Har kjørt rally med kartleseren, men ingen stemme ingen piler...

Det kommer også titt og ofte opp, error reading disk, men så fortsetter det bare uten feil...

Endret av Scorpioen84
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skal det ikke være stemme på spillet som forteller og forklarer hele veien.? (som i demoen)

Ikke hørt et kvekk fra han fyren siden jeg har startet spillet... Har kjørt rally med kartleseren, men ingen stemme ingen piler...

Det kommer også titt og ofte opp, error reading disk, men så fortsetter det bare uten feil...

Tror du må skaffe deg en ny kopi :hmm:

Lenke til kommentar

Har du lese feil på andre spill eller filmer?

Lenke til kommentar
Høres ut som et feiltrykk - tar utgangspunkt i at det er kun DirT som svikter. Har du kjøpt spillet brukt, ettersom du sier det var noen fingeravtrykk?

Om du har kjøpt den hos en forhandler er det særdeles klønete å grise til platene ...

Ja, kun DiRT, alt annet funker gull...

Kjøpte det brukt, første og siste gang...

Har fått bort fingeravtrykkene uten å ripe platen, disk error har ikke vist seg mere, men fortsatt ingen stemmer...

For det ER stemmer på DiRT....? Får kun motorlyd...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...