modin Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Synes det er skremende at det finnes gutter som lar jenta suge dere når man ikke er rein, og derfor ikke kan kysse henne etterpå. Hvis du lukter vondt der nede og ikke har dusjet på en dag, så bør man ikke få jente til å suge deg, da bør man gå å vaske seg først, det gjør i hvertfall alltid jeg. Lenke til kommentar
Keegar Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Dersom dama f.eks. har sugd deg, og forsøker å kysse deg etterpå - gjør du det? Er det idetheletatt et tema? Med mindre ansiktet/munnen er full av mannemelk så kysser du henne... selv om du har sleika litt vagina, skal ikke det hindre henne fra å kysse deg vel? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Jeg har ingen problemer med det. Sjelden at det smaker noe som helst, egentlig. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Køllesaft? Snakker vi sperm så er snowballing noe helt annet enn det det er snakk om hver, og hvis ikke så er det ikke akkurat et stort problem. og snowballing er...? Vil tippe det er når jenta har hatt/har sperm i munnen. For deretter å spytte det inn i munnen på gutten (enten frivillig eller ufrivillig). En uventet snowball stiller høyt på listen over ting jeg ikke har lyst å oppleve. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Det hørtes egentlig ondskapsfullt ut :!: (den utfrivillige altså) Lenke til kommentar
thrice Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Så lenge hu ikke har svelga. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Det er vel bedre enn at hun faktisk svelger da. Kunne vært verre om hu beholdt det i munnen Lenke til kommentar
String-Jurgen Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Gjør ikke meg noe egentlig, syns ikke det smaker noenting spesielt selvom hun har sugd meg og kysser meg etterpå. Kommer jeg i munnen hennes pleier hun uansett og ta noe å drikke etterpå... Hvis du er plaget av smak og ikke vil si at du ikke vil kysse henne kan du vel evt. hemme det med en sterkere smak kanskje, f. eks hvis dere har hatt 69 bør du ha en smak i munnen som er sterk nok til at du ikke merker no... Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Gjør meg absolutt ingenting. Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Ønsker ikke å smake mitt eget mjød. Enkelt og greit, kliner ikke etter at hu har sugd og jeg har komt..! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Ønsker ikke å smake mitt eget mjød. Enkelt og greit, kliner ikke etter at hu har sugd og jeg har komt..! Det står ikke i 1. post at det nødvendigvis betydde at gutten hadde kommet.. Lenke til kommentar
strayder Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 (endret) Renslighet er tingen her ja... Gjør ikke meg noe å kline med kona etter at hun har sugd meg, samme om jeg har kommet eller ikke. Det smaker ingenting hvis du har vasket deg allikevel, men har du ikke vasket deg er det ikke manne melken du smaker/lukter men urin og DET er noe annet..... Endret 6. november 2007 av strayder Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Om man først har gått dit og slikket/sugd motparten, ser jeg ingen problemer i å kysse etterpå. Man er da vel ikke SÅ livredd for sine ene/andres kroppsvæsker ("oj jeg må være homo for kona har kanskje rester av sæd i munnen!") Lenke til kommentar
Danielseff Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Dersom dama f.eks. har sugd deg, og forsøker å kysse deg etterpå - gjør du det? Er det idetheletatt et tema? Kommer ann på om du kommer i munnen hennes eller ikke i mine øyne. Og om du ikke vil kysse om du har kommet i munnen hennes, så sprut et annet sted Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Jeg synes "vil ikke kysse fordi hun har svelget"-gutta er noen pyser. Selvsagt skal man kunne kysse henne etterpå! Det har jeg alltid gjort. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Pfft. Det har ikke noe med pyse å gjøre. Jeg synes det er ekkelt, akkurat som jeg synes enkelte andre ting er ekkelt. Alle har forskjellige grenser, på forskjellige områder. Min går når dama har hatt sæd i munnen uten å ha drikki noe etterpå. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Jeg synes "vil ikke kysse fordi hun har svelget"-gutta er noen pyser. Selvsagt skal man kunne kysse henne etterpå! Det har jeg alltid gjort. enig der, virker bare utakknemmelig om du ikke gjør det men gir a en tyggis først Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Pfft. Det har ikke noe med pyse å gjøre. Jeg synes det er ekkelt, akkurat som jeg synes enkelte andre ting er ekkelt. Alle har forskjellige grenser, på forskjellige områder.Min går når dama har hatt sæd i munnen uten å ha drikki noe etterpå. HELT enig. Jeg kan gå med på å kysse fruen etter hun har sugd litt, men tømming i munn + kyssing takker jeg nei til du. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg